عصر خودرو

وزارت صنعت هم قانون شکنی را رد کرد؛

خروج محصولات پتروشیمی از بورس قانونی نیست

عصر بازار- معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان این که شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مسیر قانون حرکت می کند، گفت: وزارت صنعت،معدن و تجارت اعلام کرده که خروج محصولات پتروشیمی از بورس قانونی نیست.

خروج محصولات پتروشیمی از بورس قانونی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مرضیه شاهدایی صبح امروز در نشست خبری خود گفت: واحدهای پتروشیمی با کاهش هزینه‌ها خود را برای تک نرخی شدن ارز آماده کنند و وارد بازار رقابتی شوند.

    شاهدایی با بیان این که شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مسیر قانون حرکت می‌کند، افزود: وزارت صنعت اعلام کرده است که خروج محصولات پتروشیمی از بورس قانونی نیست.

    بر اساس این گزارش ، اظهارات معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در حالی است که در رو گذشته نیز شاپور محمدی در دیدار نوروزی مدیران ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه« اراده دولت و وزارت اقتصاد بر  باقیماندن محصول پتروشیمی در بورس کالا جزم شده »، تاکید کرده بود: « با کوچکترین زمزمه کاذبی بلافاصله دولت از جایگاه بورس کالا حمایت و تقویت خواهد کرد.»

    بر اساس این گزارش ، معاون وزیر نفت درباره موانع موجود بر سر راه صادرات محصولات صنایع تکمیلی نیز در نشست خبری امروز خود گفته است: برطرف کردن این موانع بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در کنار دولت، کمک به رفع برخی موارد می کند.

    وی با اشاره به این که ارز در داخل کشور باید به سمت تک نرخی شدن برود، تصریح کرد: تمام صنایع از جمله پتروشیمی ها باید به سمتی حرکت کنند که رقابت پذیر باشند.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ٥٥ طرح پتروشیمی نیمه کاره اشاره کرد و افزود: ٢٨ طرح جدید نیز در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان تعریف شده است که خوراک این طرحها نیز از توسعه فازهای پارس جنوبی تأمین خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو