عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد ۱۶هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

عصر بازار- حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز به ۱۶هزار و ۱۰۰ قرارداد و به ارزش بیش از یک هزار میلیارد و ۷۶۱میلیون ریال رسید که نسبت به روز یکشنبه با رشد ۹ درصدی روبه رو شد؛ چراکه حجم معاملات این روز ۱۴ هزار و ۶۵۶ قرارداد بود.

انعقاد ۱۶هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته هر پنج رسید بازار آتی سکه با افزایش نرخ رو به رو شدند؛ به طوری که سکه سررسید اردیبهشت ماه با افزایش 0/31 درصدی با نرخ یک میلیون و 34 هزار تومان معامله شد، این در شرایطی است که سکه تحویل تیر با قیمت یک میلیون و45 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/35 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و 59 هزار تومان معامله شد و افزایش 0/41 درصدی را در این روز تجربه کرد. همچنین سکه تحویل آبان با قیمت یک میلیون و 76 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با رشد 0/61 درصدی رو به رو شد. در پایان نیز سررسید دی ماه که به تازگی به معاملات آتی اضافه شده است با نرخ یک میلیون و 104 هزار تومان معامله شد و رشد 1/04درصدی را تجربه کرد.

    از سویی در بازار نقدی نیز روز گذشته، ‌سکه تمام بهار آزادی هماهنگ با روند قیمتی دلار حرکت کرد و با 3 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 34 هزار تومان رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها