عصر خودرو

مدیرعامل شرکت راه آهن:

۱۰۰ درصد قراضه شرکت راه آهن در بورس کالا عرضه می شود

عصر بازار- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با شروع عرضه قراضه آهن در تالار فرعی بورس کالای ایران، روند معاملات این محصول از برگزاری مزایده و پروسه های طولانی مدت به چند روز کاری کاهش یافته و از همه مهم تر معاملات قراضه آهن شفاف شده است

۱۰۰ درصد قراضه شرکت راه آهن در بورس کالا عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، محسن پورسید آقایی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با ابراز رضایت از معاملات قراضه آهن این شرکت در بورس کالای ایران گفت: معاملات قراضه در بورس کالا راضی کننده است به طوریکه کلیه روند معاملات شفاف شده و حجم مطلوبی قراضه بدون برگزاری تشریفات مزایده و در مدت کوتاهی مورد معامله قرار می گیرد.

    وی افزود: شفافیت معاملاتی بورس کالا باعث شده تا بحث های پشت پرده ای در معاملات قراضه آهن به کلی کنار رود و گامی مثبت در راستای شفافیت و سلامت اقتصادی برداشته شود.

    پورسید آقایی تصریح کرد: شفافیت قیمت، کوتاه شدن سیکل اداری در روند مزایده ها، از بین رفتن محدودیت در خرید و استاندارد بودن محصولات از ویژگی های بورس کالا است که وجود چنین مقرراتی به نفع خریدار و فروشنده است، چراکه طرفین از کیفیت و کمیت محصولات اطمینان خواهند داشت.

    پورسید آقایی گفت: امروز حتی یک تن قراضه آهن شرکت راه آهن خارج از بورس کالا عرضه نمی شود و 100 درصد محصولات ما به دلیل مزیت های بورس کالا راهی این بازار می شود؛ به تبع کلیه خریداران ما نیز به بورس می آیند.

    به گفته وی، اقدام راه آهن در عرضه آهن قراضه و ضایعات راه آهن از طریق بورس کالا یکی از اقدامات منحصر به فرد این شرکت به عنوان یکی از مجموعه های وزارت راه و شهرسازی بوده است.

    مدیرعامل راه آهن در پایان گفت: عرضه ضایعات و آهن قراضه راه آهن در بورس کالا ادامه خواهد یافت و امیدواریم سایر سازمانها و ارگان ها به منظور حرکت به سمت شفافیت و اقتصاد آزاد برای حضور در این بازار ترغیب شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها