عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

انتشار نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم"شبندر"

عصر بازار- شرکت پالایش نفت بندرعباس نخستین پیش‌بینی درآمد سال مالی ۹۵ را مبلغ ۱۵۰ ریال اعلام کرده است.

انتشار نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم"شبندر"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت بندرعباس نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را با سرمایه 13 هزار و 800 میلیارد ریال، به‌ صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "شبندر" در سال مالی 95 پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش و ارایه خدمات را مبلغ 127 هزار و 472 میلیارد و 707 میلیون ریال اعلام کرده است که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارایه شده از آن سود ناخالص دوره به مبلغ چهار هزار و 377 میلیارد و 502 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی و فروش کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ دو هزار و 611 میلیارد و 111 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‎های مالی، مالیات کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ دو هزار و 66 میلیارد و 683 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 150 ریال سود خالص به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.

    گفتنی است سود سهام پیشنهادی هر سهم شرکت پالایش نفت بندرعباس مبلغ 82 ریال است.

    یادآوری می‌شود، سود واقعی هر سهم "شبندر" در سال‌های 91، 92 و 93 به ترتیب معادل 766 ریال، دو هزار و 248 و 500 ریال بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها