عصر خودرو

تحلیل تکنیکال شاخص گروه ماشین آلات و تجهیزات:

ماشین آلات بورس در مسیر رشد

عصر بازار- تحلیل تکنیکال گروه ماشین آلات و تجهیزات نشان می دهد که این گروه پتانسیل رشد و ساخت موج ۵ صعودی با اهداف محدوده ۱۵۳۵۰ را دارد.

ماشین آلات بورس در مسیر رشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،  بررسی نمودار شاخص گروه ماشین آلات و تجهیزات در نمای روزانه و با شمارش امواج الیوت این شاخص نشان می دهد که نمودار این شاخص موج 4 اصلاحی خود را به اتمام رسانده و با توجه به اینکه واگرایی مخفی مثبتی میان نمودار شاخص با نوسان نمای میانگین متحرک واگرایی/همگرایی شکل گرفته است، می توان انتظار داشت که این شاخص پتانسیل رشد و ساخت موج 5 صعودی خود با اهداف محدوده 15350 را دارد.

     

    تحلیل تکنیکال تایرا (تراکتور سازی ایران) :
    سهم تراکتور سازی ایران در نمای روزانه در کانالی بلندمدت و صعودی قرار دارد و با هر بار برخورد به کف این کانال توانسته رشد مناسبی را انجام دهد.این بار نیز با رسیدن قیمت سهم به محدوده حمایتی 200 تومان شاهد افزایش تقاضا بر روی این نماد بودیم و خریداران توانستند با غلبه بر فروشندگان باعث افزایش قیمت شوند. قیمت در گام اول و در کوتاه مدت پتانسیل رشد را تا محدوده قیمتی 280 تومان دارد. در گام بعدی و در بلند مدت با تثبیت قیمت سهم بالای سطح 300 تومان انتظار رشد قیمت سهم را تا محدوده سقف کانال بلندمدتی و محدوده قیمتی 470 – 500 تومان داریم.

     


    تحلیل تکنیکال تکمبا(کمباین سازی ایران) :
    در نمای هفتگی نمودار سهم کمباین سازی ایران شاهد رشدی پر شتاب و پر قدرت از محدوده 40 تا 140 تومان بودیم و از این محدودخ شاهد هستیم که قیمت اصلاحی کند و زمان بر را تا محدوده 62 تومان انجام داده که نشان دهنده ضعف در جبهه فروشندگان دارد.ساختار این اصلاح قیمتی الگوی ادامه دهنده گوه صعودی (Bullish Wedge) را شکل داده است که نشان می دهد که این الگو در محدوده قیمتی 80 تومان از بالا شکسته شده و انتظار می رود که قیمت بتواند با توجه به ماهیت ادامه دهنده بودن این الگوی کلاسیک تا محدوده تراکم ترازهای فیبوناچی و محدوده قیمتی 1250 ریال رشد کند.

     


    تحلیل تکنیکال تکنو (تکنوتار) :
    در نمودار قیمت سهم تکنوتار در نمای روزانه مشاهده می کنیم  که قیمت در یک گام حرکتی صعودی و در قالب موج 1orA توانست از قیمت 124 تا 188 تومان رشدی پرشتاب را انجام دهد و در گام اصلاحی و در قالب موج 2orB قیمت تا سطح 145 تومان اصلاح کرد.با توجه به اینکه در فاز اصلاحی شاهد پر شدن ظرف زمان و ضعف فروشندگان هستیم انتظار داریم قیمت برای ساخت موج 3orC بتواند تا محدوده قیمتی 2090-2150 ریال رشد نماید.

    *نوید اختری زاده- مدرس و تحلیلگر کارگزاری بانک صنعت و معدن

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو