عصر خودرو

امروز در بورس کالا رقم خورد؛

معامله ۴۳ هزار عدد کنتور برق به شیوه مناقصه

عصر بازار- امروز و در جریان معاملات مناقصه در بورس کالای ایران، ۴۳ هزار و ۶۵۶ عدد کنتور برق مورد تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق شمال استان همدان، توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی و توزیع نیروی برق شمال استان کرمان روی تابلوی معاملات رفت که با ورود تولیدکنندگان کنتور برق و قبول قیمت های پایه مورد درخواست متقاضیان، این معاملات با موفقیت به ثبت رسید.

معامله ۴۳ هزار عدد کنتور برق به شیوه مناقصه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از کالاخبر؛ شرکت های توزیع نیروی برق شمال استان همدان، توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی و توزیع نیروی برق شمال استان کرمان امروز به ترتیب درخواست خرید 30 هزار و 656 عدد، 10 هزار عدد و 3 هزار عدد کنتور برق را بر روی تابلوی بورس کالای ایران ثبت کردند و با ورود تولیدکنندگان کنتور به این معاملات، موفق به خرید کنتورهای مورد درخواست شدند.

    براین اساس درخواست خرید شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان که متقاضی خرید 3 هزار عدد کنتور برق با قیمت پایه 4 میلیون و 149 هزار ریال در هر عدد و در قالب قرارداد سلف بود با ورود یک تولیدکننده و پذیرش قیمت پایه با موفقیت انجام شد.

    همچنین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی که متقاضی خرید 10 هزار کنتور برق در دو محموله 7 هزار عدد کنتور تک فاز با قاب و 3 هزار عدد کنتور تک فاز بدون قاب بود توانست با قیمت پیشنهادی 4 میلیون و 149 هزار ریال برای کنتورهای تک فاز با قاب و 3 میلیون و 620 هزار ریال برای کنتورهای تک فاز بدون قاب خرید خود را انجام دهد.

    علاوه بر این، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان که درمجموع متقاضی خرید 30 هزار و 656 عدد کنتور برق در دو محموله 22 هزار عدد کنتور با قاب و 8656 عدد کنتور بدون قاب بود توانست با قیمت پایه پیشنهادی 4 میلیون و 300 هزار ریال برای کنتورهای باقاب و 3 میلیون و 900 هزار ریال در هر عدد برای کنتورهای بدون قاب (بادرپوش ترمینال) و در قالب قرارداد نسیه خرید خود را انجام دهد.

    جزئیات سایر معاملات

    همچنین 6 هزار و 566 تن مواد پلیمری، 17 هزار و 750 تن مواد شیمیایی، 60 تن آرگون، 100 تن گوگرد، یک هزار تن لوب کات، 16 هزار و 500 تن وکیوم باتوم و 4 هزار و 949 تن قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی داد و ستد شد.

    تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز داد و ستد 5 هزار و 370 تن سیمان، 19 هزار و 232 تن فولاد را تجربه کرد.

    تالار صادراتی بورس کالای ایران هم میزبان معامله 27 هزار و 200 تن قیر و یک هزار تن الکیل بنزن خطی بود.

    بازار فرعی بورس کالای ایران نیز شاهد داد و ستد 100 تن تیشو و 16 تن آنیلین بود.

    برچسب ها