عصر خودرو

تشکیل ۶ کارگروه ویژه برای همکاری ایران و گازپروم

عصر بازار- مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران گفت: با آغاز صادرات گاز ایران به عراق تراز مثبت تجاری گاز ایران طی سالهای آینده تداوم خواهد یافت.

تشکیل ۶ کارگروه ویژه برای همکاری ایران و گازپروم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، عزیزا.. رمضانی با اشاره به این که صادرات گاز ایران به بغداد بزودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: با آغاز صادرات گاز ایران به عراق، تراز مثبت تجاری گاز ایران طی سالهای آینده ادامه می‌یابد.

    وی در ادامه درباره همکاری با شرکت گازپروم روسیه با اشاره به این که ٦ کارگروه مختلف برای همکاری با این شرکت تشکیل شده که جلسه نخست آن نیز پارسال در تهران برگزار شد، افزود: احتمالا طی یک ماه آینده چند کارگروه تخصصی شرکت ملی گاز ایران و گازپروم روسیه جلسه هایی را در تهران برگزار خواهند کرد.

    نخستین نشست مشترک هماهنگی میان شرکت ملی گاز ایران و شرکت گازپروم روسیه در چارچوب توافقهای بعمل آمده گازی دیماه پارسال در تهران برگزار شد و دوطرف در زمینه های مورد توافق از جمله مهندسی، اجرا، عملیات، بازرگانی و پژوهش بحث کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها