عصر خودرو

معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفتگو با «عصر بازار»؛

افزایش حجم و ارزش معاملات بورس

عصر بازار- بالغ بر ۷۵ درصد حجم و ارزش دو هفته اخیر معاملات مربوط به افراد حقیقی است.

افزایش حجم و ارزش معاملات بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص عضویت بورس در آیسکو عنوان کرد: با پذیرفته شدن سازمان بورس در آیسکو، شرکت بورس هم به صورت اتومات عضو آیسکو شد. از سویی این اتفاق می تواند منجر به تغییر شرایط از جمله تسهیل در روند جذب سرمایه گذاران شود.

    وی با اشاره به روند معاملات گفت: حجم و و ارزش معاملات نسبت به سال های گذشته تفاوت قابل ملاحظه ای را نشان می دهد. این در حالی است که حجم معاملات به عنوان یکی از سیگنال هایی است که در تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال مورد ارزیابی قرار می گیرد.
    معاون بازار شرکت بورس تهران خاطرنشان کرد: بالغ بر 75 درصد حجم و ارزش دو هفته اخیر معاملات مربوط به افراد حقیقی بوده است.
    این مقام مسئول در خصوص افزایش ساعات معاملاتی بیان کرد: افزایش ساعت معاملاتی را باید هیئت مدیره بورس تهران تصویب کند و پس از آن اطلاع رسانی انجام می شود، اما در حال حاضر افزایش ساعات معاملاتی در بازار سهام نخواهیم داشت.
    علی صحرایی بیان کرد: بازار با جابجایی پرتفوی در حال اصلاح است. از سویی شرکت ها با توجه به پتانسیل و اخبارشان، در فضای مساعد کسب و کار گزینه های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران را از صنعتی به صنعت دیگر جابجا می کنند.
    معاون بازار شرکت بورس تهران درباره توقف و بازگشایی نماد ها در بازار ابراز داشت: روند بازگشایی نماد ها با توجه به شفافیت در اطلاعات، نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.
    وی افزود: در حال حاضر شرکت بورس ورود 7 شرکت را در برنامه های خود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها