عصر خودرو

«وبملت» آماده بازگشایی نماد شد

عصر بازار: بانک محبوب سال گذشته بورسی درباره نامه مرکزی و ذخیره ۱۷۶ میلیارد تومانی مطالبات مشکوک الوصول توضیح داد و آماده بازگشایی نماد در امروز یا فردا شد.

«وبملت» آماده بازگشایی نماد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، بانک ملت در حالی اواسط خرداد 94 در جشنواره ملّی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان و براساس نظرسنجی مردمی سراسر ایران در دو بخش خدمات بانکی و بانکداری اینترنتی به عنوان برند محبوب ملی سال 93 ایران دربین تمامی بانک های کشور انتخاب شده که در مورد احتساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول توضیحاتی ارایه کرد و آماده بازگشایی نماد شد.

    «وبملت» در مجمع سالانه 31 تیر 9 تومان سود برای هر سهم کنار گذاشت و توزیع کرده و با انتشار این نامه آماده بازگشایی نماد در یکی دو روز آینده شد.

    براساس این گزارش، اداره کل امور مالی این بانک 4 هزار میلیارد تومانی درباره نامه 31 تیر بانک مرکزی مبنی بر احتساب 176 میلیارد تومان ذخیره مطالبات مشکوک الوصول اعلام کرد: علاوه بر ذخایر منظور شده در صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به 29 اسفند 93 و در اجرای تکالیف مجمع سالانه درخصوس بند 5 گزارش حسابرس و مبلغ اعلامی بانک مرکزی توضیح داد: ذخیره مورد نظر به مبلغ 176 میلیارد تومان در دفاتر سال 94 بانک ثبت و در صورت های مالی منتهی به 31 خرداد 94 این بانک ثبت شده است.

    در ضمن صورت های مالی مورد نظر برای بانک مرکزی ارسال و در سامانه کدال نیز منتشره شده است.

    برچسب ها