عصر خودرو

دادوستد ۴ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

عصر بازار- طی روز گذشته در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۲ هزار و ۶۹۸ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۰۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۱) ۸۶۰ قرارداد با ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۴ میلیون ۷۱۹ هزار ریال معامله شد.

دادوستد ۴ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر، در جلسه معاملاتی دیروز (سه شنبه 18 خرداد ماه)، بازار سلف مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 13 هزار قرارداد معادل 2 میلیون و 184 هزار کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و 616 میلیون و 160 هزار ریال بود. در روز گذشته، نماد بار پایه ماهانه با قیمت 740 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت. همچنین در بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 40 هزار قرارداد معادل 2 میلیون و 660 هزار کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و 671 میلیون و 600 هزار ریال بود و نماد بارپایه با متوسط قیمت 628 ریال بر کیلووات ساعت معامله شد.

     در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 1400/04/17 گشایش یافتند.

    همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 1400/03/22 پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها شده است.

     

    برچسب ها