عصر خودرو

همکاری صنعتی هیوندای و کشتیرانی ایران از سر گرفته می شود

عصر بازار- شرکت صنایع سنگین هیوندای (HHI) اعلام کرد که برنده احتمالی سفارش ساخت سه کشتی کانتینری جدید ۱۴ هزار و ۵۰۰ تی ای یو برای خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی شده است.

همکاری صنعتی هیوندای و کشتیرانی ایران از سر گرفته می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بلومبرگ، شرکت کشتیرانی ایران به طور همزمان مذاکرات باشرکت صنایع سنگین هیوندای و برخی سازندگان چینی را پیش برده است. ارزش تخمینی ساخت هر یک از شناورهای یاد شده حدود 125 میلیون دلار آمریکا است.

    به دنبال کاهش تعداد سفارش های ساخت کشتی از ابتدای سال 2015، شرکت صنایع سنگین هیوندای بدون شک همه تلاش خود را برای نهایی کردن این قرارداد به کار خواهد بست تا بتواند از وضعیت رکود تقاضا عبود کند. شرکتهای وابسته به شرکت صنایع سنگین هیوندای در سه ماهه ابتدای سال 2016 از مجموع 9 سفارش دریافتی توسط شرکتهای کره­ ای 6 سفارش را به خود اختصاص داده ­اند.
    براساس این گزارش، تعاملات بین شرکت هیوندای وکشتیرانی درسال 2008 به دلیل اعمال تحریم ها علیه ایران به حالت تعلیق درآمد. از مجموع 40 سفارش کشتیرانی ایران درآن مقطع زمانی، ساخت 17 شناور به شرکت هیوندای و زیرمجموعه آن سفارش داده شده بود که شامل 10 کشتی تانکری حمل نفت و مواد شیمیایی و7 کشتی فله بر در اندازه های مختلف بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها