عصر خودرو

روند امیدوارکننده بازار سهام در سال جاری

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: در شروع معاملات سال جاری شاهد بیش از یک درصد بازدهی در بازار بوده ایم و پیش بینی می شود که بازار سرمایه بسته به اقتصاد کشور شرایط متعادل تری را در ماه های آتی تجربه کنند.

روند امیدوارکننده بازار سهام در سال جاری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، همایون دارابی کارشناس بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت بازار سهام در سال جاری اظهار داشت: با توجه به اقتصاد مقاومتی و مردمی شدن اقتصاد امیدواریم با رونق گرفتن بازار سرمایه شاهد تحقق فضای اقتصاد مقاومتی باشیم وگفتنی است که فضای بازار در سال جاری با توجه به روند شروع آن امیدوار کننده است.

    وی با اشاره به روند صعودی قیمت گروه خودرویی گفت: قیمت گروه های خودرویی در اسفندماه سال گذشته و شروع بازار در سال 95 روند صعودی داشته و هم اکنون دریافت خبرها و اتفاقات جدید، باز شدن مواصلات بانکی، ورود قطعات و سرمایه گذاران خارجی در این امر تأثیر بسزایی دارد.

    دارابی تصریح کرد: با توجه به آن که از هفتم فروردین ماه و شروع معاملات اکثر معامله گران حضور نداشتند اما شاهد رشد بیش از 1 درصدی بازدهی در بازار بودیم و همواره پیش بینی می شود که بازار سرمایه شرایط متعادل تری را در ماه های آتی تجربه کند چرا که امیدواری به اقتصاد به شدت بالا است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها