عصر خودرو

ماتئو رنتزی به همراه بزرگ‌ترین شرکت‌های ایتالیا در راه تهران

عصر بازار- سفیر کشورمان در ایتالیا با بیان این که در سفر نخست‌وزیر ایتالیا به تهران نمایندگی‌های بزرگ‌ترین شرکت‌های این کشور وی را همراهی می‌کنند گفت: بانک‌های ایتالیا آماده فاینانس اغلب پروژه‌هایی هستند که بین دو کشور اجرا خواهد شد.

ماتئو رنتزی به همراه بزرگ‌ترین شرکت‌های ایتالیا در راه تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، جهان بخش مظفری با اشاره به سفر ماتئو رنتزی، نخست‌وزیر ایتالیا به تهران خاطرنشان کرد: سفر اخیر رییس‌جمهور کشورمان به رم دستاوردهای بسیاری داشت که از آن جمله می‌توان به امضا یادادشت تفاهم‌هایی با ارزش چند میلیارد دلاری اشاره کرد.

    او با تاکید بر این که پروژه‌هایی که در یادداشت‌تفاهم‌های بین طرف ایرانی و ایتالیایی امضا شده‌اند نیاز به بررسی همه جانبه دارند گفت: بیمه ساچه و بانک‌های ایتالیایی برای تامین فاینانس این پروژه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند ولی باتوجه به اهمیت و بزرگی این پروژه‌ها بررسی همه‌جانبه زیرساخت‌های این پروژه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

    وی ادامه داد: نخست‌وزیر ایتالیا همراه با هیاتی 120 نفره در روزهای 24 و 25 فروردین‌ماه به تهران خواهد آمد و علاوه بر مدیران بانک‌ها و بیمه‌ ساچه و صنایع، نمایندگان معتبرترین برندهای ایتالیایی نیز او را همراهی می‌کنند.

    سفیر کشورمان در رم با اشاره به برنامه‌های سفر نخست‌وزیر ایتالیا در ایران افزود: دیدار با حسن روحانی رییس‌جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، علی‌ لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین برخی دیگر از مسوولان کشورمان در کنار سفر به اصفهان از جمله برنامه‌های ماتئو رنتزی در سفرش به ایران است.

    مظفری باتاکید بر مثبت بودن سفر اخیر رییس‌جمهور کشورمان به رم گفت: به امید خدا سفر نخست‌وزیر ایتالیا به ایران هم خبرهای خوشی را برای ما به همراه خواهد داشت و آینده روابط دو کشور روشن خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها