عصر خودرو

پورابراهیمی:

روند بررسی بودجه امسال ۵ اردیبهشت در مجلس پایان می‌یابد

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ از پایان روند بررسی لایحه بودجه امسال تا پنجیم اردیبهشت در صحن مجلس خبر داد.

روند بررسی بودجه امسال ۵ اردیبهشت در مجلس پایان می‌یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 از پایان بررسی روند بودجه امسال در صحن مجلس تا پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: روند بررسی لایحه بودجه 95 در صحن مجلس از روز یکشنبه هفته آینده، 22 فروردین آغاز می‌شود که بررسی آن تا پنجم اردیبهشت پایان می‌یابد.

    وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بهبود وضعیت معیشتی مردم و عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مجلس تلاش می‌کند بودجه امسال با رویکرد عملیاتی در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تهیه و تصویب شود.

    بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در روز 27 دی‌‌‌ماه و همزمان با اولین روز اجرایی شدن برجام لایحه بودجه امسال را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده که پس از کش و قوس‌های فراوان و اختلاف نظر بین دولت و مجلس درباره ارائه لایحه دو دوازدهم بودجه، دولت یک هفته پیش از پایان سال گذشته، لایحه دو دوازدهم بودجه 95 را به مجلس ارائه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها