عصر خودرو

معاون استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با هیات ایتالیایی:

علاقمند به ورود دانش فنی برای سرمایه گذاری هستیم

عصر بازار- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با هیات اقتصادی و تجاری ایتالیا با اعلام اینکه زمینه های بسیاری برای سرمایه گذاری در تبریز فراهم است، گفت: علاقمند به ورود علم و دانش فنی برای سرمایه گذاری هستیم.

علاقمند به ورود دانش فنی برای سرمایه گذاری هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدصادق پورمهدی در این دیدار با اشاره به گذشته تاریخی و اقتصادی تبریز و اینکه در گذشته های دور مسیر جاده ابریشم به اروپا از این شهر بود، افزود: از این نظر تبریز دارای اهمیت اقتصادی و تجاری بوده و مراودات تجاری اروپا با این شهر برای شما سودمند می باشد.

    وی با اشاره به وجود دانشگاه های متعدد و ممتاز، 200 هزار دانشجو و صنایع غذایی متنوع و پیشرفته در تبریز خاطر نشان کرد: در زمینه کشاورزی، صنایع غذایی و صنعت آماده همکاری با شرکت های ایتالیایی هستیم.
    پورمهدی با بیان اینکه ما مسئولان دولتی فقط زمینه را برای همکاری بخش خصوصی با شرکت های ایتالیایی هموار می کنیم، خاطر نشان کرد: در زمینه توریسم، هتل سازی، تصفیه آب و تولید انرژی بسترهای مناسبی برای فعالیت شرکت های ایتالیایی در ایران وجود داشته و آماده همکاری در این زمینه ها هستیم.
    معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی پیش شرط همکاری با شرکت های اقتصادی ایتالیایی را ورود دانش همراه با تکنولوژی به ایران و تبریز اعلام کرد و گفت: همچنین در زمینه خودرو سازی آماده ایم خودروهای خوبی با برند ایتالیایی در تبریز تولید کنیم.
    وی با بیان اینکه اشتراکات فرهنگی و تاریخی زیادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد، اظهار کرد: در زمینه گردشگری و مرمت بناهای تاریخی به همکاری با معماران و شرکت های ایتالیایی نیاز داشته و زمینه مساعدی برای گسترش تبادلات فراهم است.
    پورمهدی همچنین با بیان اینکه در زمینه نساجی نیز از گذشته همکاری و سرمایه گذاری ایتالیایی ها در تبریز وجود داشته است خواهان همکاری در این زمینه شد.
    هیئت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایتالیایی روز پنجشنبه با اعضای اتاق بازرگانی تبریز و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی دیدار کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها