عصر خودرو

فرماندار مبارکه:

فولاد مبارکه در سال ۹۴ به موفقیت ها و افتخارات بزرگی دست یافت

عصر بازار- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: فولاد مبارکه در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ با مشکلات زیادی روبرو بود و یکی از سخت ترین سالها برای این صنعت رقم خورد، اما با همه این مشکلات توانست موفقیت ها و افتخارات بزرگی در جهان وکشور به دست آورد.

فولاد مبارکه در سال ۹۴ به موفقیت ها و افتخارات بزرگی دست یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، علی اصغر ذاکری در نشست با مدیرعامل فولاد مبارکه با تبریک سال نو، گفت: فولاد مبارکه در سالهای گذشته همواره در تولید وصادرات موفق عمل کرده است.

    وی با بیان اینکه تحریم ها وفشارهای غرب مشکلات بسیاری را برای کشور بدنبال داشت،افزود: فولاد مبارکه با تلاش کارکنان و مدیریت توانمند در گذر از بحرانهای سخت عملکرد خوبی داشته است.
    ذاکری با بیان اینکه فولاد مبارکه افتخار بزرگی برای کشور، استان و شهرستان مبارکه است، افزود :فولاد مبارکه در سال 94 بهترین تولید کننده در کشور و جزو 25 کشور آسیا در زمینه شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.
    وی همچنین به اجرای چندین پروژه در شهرستان توسط شهرداری مبارکه درسال 94 اشاره کرد وافزود:درآمد حاصل از ارزش افزوده شهرداری های شهرستان صرف امور زیربنایی وزیرساختی می شود.
    فرماندار شهرستان مبارکه به نامگذاری سال 95 با عنوان سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل' اشاره کرد و گفت:از مدیران فولاد مبارکه نیز انتظار داریم با تعامل وهمکاری با مسئولان شهرستان، پروژه های عمرانی وزیرساختی را در شهرستان احداث کند.
    مدیر عامل فولاد مبارکه نیز در این نشست با تبریک سال 95 گفت:همانگونه که رهبر معظم انقلاب برای دومین بار سال جدید را با نام 'اقتصاد مقاومتی' نامگذاری کردند و هدف ایشان این بوده که اقتصاد مقاومتی را باید در عمل پیاده کرد.
    بهرام سبحانی به چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد گفت:نمونه بارز آن صنایع بزرگ در کشور است که با توجه به مشکلات اقتصادی فراوان از زیر بار مسئولیت وتولید شانه خالی نکنند وبا مدیریت وتوانمندی در سخت ترین شرایط به تولید خود ادامه دهند.
    وی به مشکلات ناشی از تحریم ها برای صنایع اشاره کرد و افزود:تحریم باعث کاهش تولید در صنایع کشور به ویژه صنایع بزرگی همچون فولاد شد که پس از تصویب برجام و رونق صادرات برخی از مشکلات آنان مرتفع شد.
    مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه با تلاشهای دولت وتصویب برجام کشور در دنیا مطرح ودر جایگاه والا قرار گرفت ، گفت: امروز مقامات کشورهای مختلف همراه با هیئت های تجاری به کشور ما سفر می کنند علاوه بر وجود پتانسیل وظرفیت های بالای اقتصادی در کشور ،مرهون تصویب برجام نیز است.
    سبحانی با بیان اینکه درآمد فولاد مبارکه نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: سعی کردیم با این درآمد کم نیز به تولید خود ادامه دهیم و ذهن خود را به سمت صادرات تمرکز کنیم.
    وی با بیان اینکه فولاد مبارکه در سال 94 ،حدود 600میلیون دلار صادرات داشت ، افزود: هدف اصلی ما این است که چرخه این صنعت به نحومطلوب بچرخد وبدون هیچ مشکلی به فعالیت خود در شهرستان ادامه دهد.
    سبحانی گفت: فولاد مبارکه همواره سعی کرده مشکلات شهرستان را نیز مدنظر قرار دهد ودر اجرای پروژه هایی همچون مترو،پایگاه امداد ونجات،شبکه فاضلاب و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرستان در توان فولاد مشارکت کند.
    مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: در سال جاری علاوه بر رونق اشتغال در شهرستان در برخی از پروژه های شهرستان مبارکه نیز مشارکت خواهیم کرد.
    در پایان نیز شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه برخی از مشکلات شهر را مطرح وخواستار تاسیس اتاق فکر در شهرداری مبارکه وفولاد مبارکه برای تبادل نظرات ورونق هرچه بهتر شهر وشهرستان شدند.
    به مناسبت شروع سال جدید نشست صمیمانه فرماندار،شهردار واعضای شورای اسلامی مبارکه با مدیر عامل فولاد مبارکه وجمعی از مدیران فولاد مبارکه برگزار شد.
    فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
    این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
    شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
    مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.
    شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو