عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

ثبت رکورد صادرات ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران در یک روز

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران رکورد صادرات نفت سال ٩٤ را هفت میلیون و ۱۰۰هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت: این رکورد در شرایط خاص سال ٩٤ به دست آمد.

ثبت رکورد صادرات ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران در یک روز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، پیروز موسوی در دیدار با آیت الله هاشم حسینی بوشهری، مدیرحوزه‌های علمیه کشور با بیان این که در دوران حساسی به سر می‌بریم، تصریح کرد: هم اکنون در شرایط بازگشت به زمان قبل از تحریم هستیم که بازگشت به این دوران ‌نیاز به پشتکار و فعالیت بیشتر دارد.

    وی با اشاره به این که  در سال 94 توانستیم با بازسازی و نوسازی تجهیزات با توجه به تمام مسائل و مشکلاتی که در خصوص تامین بودجه داشتیم، به عنوان پشتیبان تولید نفت و گاز کشور، ماموریت‌های تعیین شده را به خوبی انجام دهیم، یادآور شد: در وضع خاص سال 94، به رکورد صادرات هفت میلیون و 100 هزار بشکه ای در یک روز، دست یافتیم.

    موسوی با بیان این که ارتقای بهره وری مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی اولویت شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 95 است، افزود: این شرکت با همدلی و تعامل جمعی کارکنان، ضمن تمرکز با مأموریت اصلی خود در زمینه پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرآیندهای عملیاتی، خوشبختانه نقش شایسته ای در پایداری و رشد تولید ناخالص ملی و تأمین انرژی داخلی، منطقه ای و بین المللی ایفا کرد.

    مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: اجرای موفق پروژه‌های متعدد نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تأسیسات و زیرساختهای موجود اسکله‌ها، بازوهای بارگیری، گوی های شناور، تعویض خطوط لوله انتقالی و جریانی، ارتقای ناوگان عملیاتی و انجام تعمیرات اساسی آنها و موفقیت‌های بزرگ پژوهشی همزمان با انجام مطالعات مقدمات پایانه نفتی جاسک،همه و همه نشان از عزم و اراده بالای تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 94 داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها