عصر خودرو

مدیرعامل صانیر:

آماده همکاری با شرکت های چینی درپروژه های برقی هستیم

عصر بازار- مدیرعامل شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) برای اجرای طرح ها و پروژه های مشترک با شرکت های چینی بویژه در زمینه تامین تجهیزات برقی و انواع ترانسفورماتور اعلام آمادگی کرد.

آماده همکاری با شرکت های چینی درپروژه های برقی هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بهمن صالحی عصر سه شنبه در دیدار با یک هیات چینی متشکل از چند شرکت پالایشگاهی، پتروشیمی، برقی و تامین مالی این کشور ضمن اشاره به پیشینه تاریخی و همکاری های فنی و مهندسی و تجاری ایران و چین، خواستار مشارکت طرف های چینی برای سرمایه گذاری در پروژه های خارج از کشور صانیر شد.
    وی درباره بیش از دو دهه فعالیت شرکت صانیر و اجرای افزون بر 200 پروژه در منطقه و دیگر کشورها گفت: صانیر یک برند ملی و بین المللی ایرانی است که با همکاری بسیاری از پیمانکاران داخلی، کالاهای تولید ایران در بخش انرژی را به بازارهای شرق آسیا تا آمریکا و آفریقا عرضه می کند.
    مدیرعامل صانیر با اعلام آمادگی برای اجرای پروژه های مشترک با شرکت های چینی در منطقه افزود: صانیر این جایگاه را در منطقه و کشورهای همسایه دارد که با توسعه همکاری ها و استفاده از ظرفیت بانکی بتواند پروژه های مشارکتی را انجام دهد.
    هیات چینی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه و موقعیت کشور ایران در منطقه و ظرفیت های موجود شرکت صانیر، خواهان مشارکت در تامین تجهیزات برقی و انواع ترانسفورماتورهای پروژه ای شد.
    «دانیل نی یی» مدیر اجرایی شرکت راه آهن چین (China Railway) خواهان همکاری دوجانبه با شرکت صانیر در زمینه تامین تجهیزات برقی و انرژی شد.
    همچنین مدیر اجرایی شرکت سرمایه گذاری «چاینا هاینگ» (china huayinj) در این دیدار مشارکت با صانیر و سرمایه گذاری در پروژه های تجارت و انتقال برق در منطقه را مطرح کرد.
    در این دیدار مقرر شد شرکت صانیر نسبت به معرفی تعدادی پروژه در کشور اکوادور، نیروگاه های بادی در پاکستان و تعدادی پروژه را در داخل کشور برای سرمایه گذاری به چینی ها معرفی کند.
    شرکت صانیر اینک 17 پروژه در کشورهای افغانستان، پاکستان، عمان، عراق، سوریه، اتیوپی، اقلیم کردستان عراق، سریلانکا و ارمنستان با همکاری پیمانکاران ایرانی در دست اجرا دارد.
    بهمن ماه سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین برای تعمیق و تحکیم مناسبات و همکاری های مشترک، 17 سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها