عصر خودرو

۳۵۰ واحد صنعتی نیمه تمام تا ۹ ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود

عصر بازار- تهران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: تا ۹ ماه دیگر ۳۵۰ واحد صنعتی نیمه تمام راه‌اندازی می‌شود که نوید جهش و رونق تولید می‌دهد.

۳۵۰ واحد صنعتی نیمه تمام تا ۹ ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا؛ صابر پرنیان با اشاره به سفر روز گذشته وزیر صمت به شهرستانهای جنوب شرق تهران اظهار کرد: بازدید از سه واحد صنعتی فعال، یک واحد صنعتی تعطیل و افتتاح و کلنگ زنی دو واحد صنعتی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر صمت به قرچک و پیشوا بود.

    وی با اشاره به 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحد صنعتی تعطیل شده در پیشوا، گفت: این مجموعه می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی حدود 400 نفر باعث فعالسازی 100 کارگاه جدید شود و امیدواریم مشکل بانکی این مجموعه که در ستاد تسهیل استان حل نشده توسط مقام عالی وزارتخانه به نتیجه برسد و این مجموعه با بهترین تجهیزات و زیرساخت‌ها به چرخه تولید بازگردد.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: با رفع موانع در همین منطقه در قالب توسعه شهرک‌ها، صدور پروانه بهره‌برداری شهرک‌های خصوصی در منطقه ورامین شاهد اشتغال قابل توجهی خواهیم بود.

    پرنیان مطرح کرد: به منظور توسعه شهرک صنعتی پیشوا، 150 هکتار زمین آماده سازی شده و به زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

    وی افزود: همچنین  200 هکتار زمین به منظور توسعه شهرک صنعتی قرچک در نظر گرفته شده که به منظور توسعه فاز دوم در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: تا 9 ماه دیگر 350 واحد صنعتی نیمه تمام راه‌اندازی می‌شود که نوید جهش و رونق تولید می‌دهد و با کمک و همراهی همه مسؤولان در پایان سال کارنامه قابل قبولی را در سال تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها به مردم ارائه می‌دهیم.

    برچسب ها