عصر خودرو

از بازار خروج کنیم یا نکنیم؟

عصر بازار- بازار امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که در ابتدا رشد ناچیزی در شاخص کل و نمادهای شاخص‌ساز اتفاق افتاد اما در نهایت باز هم شاخص به روند قبلی خود ادامه داد. کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی می‌کنند روند بازار تا پایان انتخابات نوسانی باشد و تغییری نکند.

از بازار خروج کنیم یا نکنیم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تجارت‌نیوز، بازار امروز شنبه 18 اردیبهشت 1400 در حالی آغاز شد که در ابتدا رشد ناچیزی در شاخص کل و نمادهای شاخص‌ساز اتفاق افتاد اما در نهایت باز هم شاخص به روند قبلی خود ادامه داد. کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی می‌کنند روند بازار تا پایان انتخابات نوسانی باشد و تغییری نکند.

    محمد باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر بازار روند خاصی ندارد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که بازار مثبت می‌شود و یا منفی باقی می‌ماند اما به نظر می‎‌رسد تا پایان انتخابات روند بازار تغییری نکند.  وی افزود: وضعیت بازار با تعادل در نرخ دلار مشخص می‌شود و البته باید توجه داشت تا زمانی که محدودیت‌های دامنه نوسان و حجم مبنا در بازار وجود دارد رشد و روند صعودی در بازار غیر ممکن است.

    خادمی در تشریح تاثیر دامنه نوسان در بازار گفت: پیش‌بینی می‌شود دامنه نوسان در کوتاه مدت به همان شکل متقارن خودش برگردد اما تا زمانی که این شاخصه در بازار وجود دارد عمده نمادها از مسیر رشد باز می‌مانند.

    خادمی درباره ماندن و یا خروج از بازار هم همچنین اظهار کرد: اگر افراد سرمایه‌هایشان نقد است در همان حالت نگه دارند اما توصیه به خروج از بازار را هم در وضعیت فعلی بازار نمی‌کنم زیرا بیشتر نمادها افت و ریزش خود را کرده‌اند و خروج از بازار به صلاح نیست.

    وی در پایان درباره پیش‎‌بینی بازار 19 اردیبهشت 1400 گفت: پیش‌بینی می‌کنم شاخص کل باز هم منفی باشد و تا پایان انتخابات به همین روند ادامه دهد اما در این میان چند گروه خودرویی، بانکی و فلزات اساسی می‌توانند بهتر از دیگر گروه‌ها باشند اما همین گروه‌ها هم از شرایط ایده‌آلی برخوردار نیستند و نمی‌توان لفظ پیش‌رو را برای آنها به کار برد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو