عصر خودرو

روند مثبت بازار ادامه دارد؟

عصر بازار- امروز شاخص بورس به کانال ۱/۲ میلیون واحد رسید و رشد ۱۵ هزار واحدی را تجربه کرد. برخی از کارشناسان معتقدند این روند بورس مقطعی است و در کوتاه مدت باز هم شاهد صف‌های فروش هستیم.

روند مثبت بازار ادامه دارد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص بورس به کانال 1/2 میلیون واحد رسید و رشد 15 هزار واحدی را تجربه کرد. برخی از کارشناسان معتقدند این روند بورس مقطعی است و در کوتاه مدت باز هم شاهد صف‌های فروش هستیم.

    مهدی سوری، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار امروز(7 اردیبهشت) با روندی مثبت آغاز شد. این اتفاق به دلیل افزایش حجم تراکنش‌ها و اخبار مرتبط با فروش اوراق تبعی بود.

    این کارشناس اعلام کرد: در حال حاضر بزرگترین مشکل بازار نبود نقدینگی است و سهامداران هم به دنبال جبران زیان خود و خروج نقدینگی از بازار هستند. سوری همچنین در این باره افزود: روند صعودی بازار به نظر می‌رسد مقطعی باشد زیرا بازار دو مشکل بنیادین حل نشده دارد. نبود اعتماد از سمت سهامداران به بازار و خطر خروج نقدینگی از بازار سرمایه مهم‎‌ترین مسائلی است که ایجاد تعادل و ثبات را در بازار کم‌رنگ کرده است.

    سوری درباره پیش‌بینی روند بازار فردا هشتم اردیبهشت 1400 گفت: فردا هم روند بازار مثبت و صعودی است به شرط آنکه خریداران بزرگ اقدام به خرید کنند تا سهم‌های کوچک بازار امکان ارزندگی را پیدا کنند.

    برچسب ها