عصر خودرو

اسماعیل لـله گانی:

کلیه برنامه های بانک صادرات ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی اجرا می شوند

عصر بازار- ​اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در نشست تبیین سیاست ها و برنامه های سال ١٣٩٥ در جمع مدیران عالی آن بانک گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم اجرای برنامه هایی در سطح ملی است و این بانک با توجه به ظرفیت و توانمندی های بالای که دارد، به منظور تحقق اهداف مندرج در سیاست ها اقتصاد مقاومتی کلیه برنامه ها و سیاست های خود را بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی تدوین و به اجرا خواهد گذاشت.

کلیه برنامه های بانک صادرات ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی اجرا می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،  لـله گانی در اولین نشست در جمع مدیران شبکه آن بانک در سراسر کشور در سال جدید گفت: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد کشور بانک ها می توانند در دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نقش تعیین کننده ای داشته باشند که در این راستا برای دست یابی به اهداف مورد نظر و ایفای نقش موثرتر می توان چابک سازی، اصلاح ساختارها و روان سازی عملیات بانکی را در اولویت قراردارد.

    وی افزود: بی تردید برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی چالش هایی وجود دارد که با هم افزایی و همگرایی شبکه بانکی و تعیین وظایف و تعیین کارگروهای مورد نظر بر مبنای اصول حرفه ای و افزایش بهره وری این مشکلات و تنگناها حل و فصل خواهندشد.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران همچنین اظهار داشت: ذات اقتصاد مقاومتی ناظر بر توجه به اقتصاد ملی و تقویت تولید داخلی است که بانک متبوع در ادامه سیاست های تدوین و اجرای بسته های حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی اقدام می کند. همچنین این بانک توسعه و ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی را با رویکرد کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان را در دستور کار قرار داده است.
    لـله گانی افزود: بانک صادرات ایران به منظور دست یابی به اهداف و برنامه های لحاظ شده در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نسبت به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی اقدام نموده است که رویکرد و تلاش کارگروه بر این است تا ضمن انطباق کلیه برنامه ها و سیاست های بانک را با اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی آنها را به اجرا بگذارد.
    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته تصریح کرد: با بستر سازی های که در سال ٩٤ در این بانک انجام شده در سال جدید آمادگی داریم تا نقش پررنگ تری را در بخش های مختلف اقتصادی ایفاء کنیم.
    مدیر عامل اضافه کرد: در سال جدید افزایش رونق اقتصادی و اشتغالزایی به عنوان دو مولفه مهم و موثر بر اقتصاد کلان را در دستور کار قرار داده ایم و اعتبارات  و منابع بانک به گونه ای اختصاص خواهد یافت که حداکثر بهره وری را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.
    لـله¬ گانی در ادامه با تشریح عملکرد بانک صادرات ایران در سال گدشته گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش این بانک و همچنین همراهی و همدلی سهامداران و مشتریان گرانقدر این بانک در سال گذشته توانست دستاوردهای مطلوبی را برای خود و ذینفعانش کسب نماید و تمام اهدافی را که برای آن برنامه ریزی کرده بوده را محقق سازد.
    وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته توفیقات و دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه جذب منابع، کاهش مطالبات معوق و سود آوری بانک کسب کرده ایم.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره به زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری از نقش آفرینی این بانک در مبادلات بین المللی و توسعه بانکداری الکترونیکی خبر داد و اضافه کرد: همراستا با سیاست های اقتصادی دولت آماده اجرای برنامه ای به منظور تسریع در توسعه بخش های مختلف کشور با رویکرد افزایش اشتغال و رونق اقتصادی هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها