عصر خودرو

نخستین بار پس از لغو تحریم‌ها

شرکت ایتالیایی «رینا» ۲ کشتی ایرانی را طبقه بندی کرد

عصر بازار- یک شرکت ایتالیایی خدمات طبقه بندی کشتی اخیرا ۲ کشتی باربری ۱۵ هزار تنی متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه بندی کرده است.

شرکت ایتالیایی «رینا» ۲ کشتی ایرانی را طبقه بندی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، موسسه خدمات طبقه بندی آسیایی رینا اخیرا 2 کشتی باربری 15 هزار تنی متعلق به خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه بندی کرده است.

    این نخستین باری است که این موسسه طبقه بندی ایتالیایی یک کشتی باری خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را طبقه بندی می کند.

    این طبقه بندی نتیجه تفاهمنامه ای است که مدت کوتاهی پس از لغو تحریم ها به امضای موسسه رینا و موسسه طبقه بندی مستقر در تهران رسیده است. سرمایه گذاری موسسه رینا در بخش طبقه بندی دریایی در این منطقه نشان دهنده تعهد مستحکم ایتالیا به ایجاد روابط با کشورهای خاورمیانه و به ویژه ایران است.

    آندره آ دی بلا، مدیر منطقه خاورمیانه موسسه رینا در این باره گفت: «تمام موسسات طبقه بندی تلاش دارند وارد بازار ایران شوند. شراکت اخیر ما با موسسه طبقه بندی ایرانی یک اقدام استراتژیک بود که در گسترش حضور ما و وارد کردن تخصص طبقه بندی به منطقه موفق بوده است.»

    هدف از این همکاری حمایت از آزمایش، نظارت، طبقه بندی و خدمات صدور گواهینامه در ایران در 4 حوزه دریایی، انرژی، زیرساختها، حمل و نقل و تجارت است.

    در ژانویه امسال، موسسه رینا اقدام به گشایش دفتری در تهران کرد که از طریق آن این موسسه خدمات خود را در این حوزه ها ارائه می کند. مسئولان رینا می گویند در طی سال آینده، قصد دارند حضور خود را در ایران و خاورمیانه بیشتر تقویت کنند و بازارهای جدید را توسعه دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها