عصر خودرو

حسابرسی شده؛

انتشار صورت های مالی ۶ ماهه پالایش نفت بندرعباس

عصر بازار- شرکت پالایش نفت بندرعباس در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴، مبلغ ۵۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس معادل چهار ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

انتشار صورت های مالی ۶ ماهه پالایش نفت بندرعباس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت بندرعباس صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "شبندر" اعلام کرد در دوره 12 ماهه یاد شده مبلغ 84 هزار و 588 میلیارد و 62 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که پس از کسر بهای تمام شده فروش از آن، سود ناخالص دوره به مبلغ 312 میلیارد و 128 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی و فروش کسر و زیان عملیاتی دوره به مبلغ 470 میلیارد و 417 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان عملیاتی، درآمدهای غیر عملیاتی افزوده شد و زیان خالص دوره به مبلغ 52 میلیارد و 537 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ چهار ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای دوره افزوده شد و در نهایت مبلغ پنج هزار و 457 میلیارد و 585 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره درحساب‌های این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها