عصر خودرو

تولید گندله در فولاد مبارکه به مرز ۷.۵ میلیون تن رسید

عصر بازار- واحد گندله سازی فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۴ با تولید ۷ میلیون و ۴۶۹ هزارو ۵۷۴ تن گندله به رکورد بیسابقه ای دست یافت.

تولید گندله در فولاد مبارکه به مرز ۷.۵ میلیون تن رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، رحیم عبدی مدیرناحیه آهنسازی در این رابطه افزود: این میزان تولید نسبت به رکورد قبل در سال 1393 حدود 223 هزارو 574 تن افزایش تولید را نشان میدهد.

    وی افزود: دستیابی به این رکورد با همدلی و تعامل کارکنان واحد گندله سازی، دفاتر فنی تولید و تعمیرات و سایر واحدهای ناحیه آهنسازی و با انجام مؤثر تعمیرات برنامه ریزی،کاهش توقفات اضطراری و افزایش آماده بکاری تجهیزات محقق گردیده است.

    مدیرناحیه آهنسازی با اشاره به اهمیت زمان کاهش تعمیرات در کسب رکورد تولید ،خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه کارکنان تعمیرات و تولید همواره بر آماده بکاری تجهیزات همت می گمارند، فاصله زمانی تعمیرات اساسی سالانه 13روزه واحد گندله سازی از 12ماه به 16ماه افزایش داده شده است  که نقش مؤثری در ثبت این رکورد داشته است.

    رحیم عبدی در پی کسب این رکورد از تلاش کارکنان تولید و تعمیرات واحد گندله سازی ، دفاتر فنی تولید و تعمیرات، واحدهای خدمات فنی و پشتیبانی،  معاونت نیروی انسانی، خرید مواد اولیه، قطعات یدکی و مصرفی قدردانی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها