عصر خودرو

توصیه تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران؛

اونس زیر ۱۲۲۰دلاری برای خرید جذاب است

عصر بازار- تحلیلگران اقتصادی «بیزنس لاین» بر این باورند که کاهش قیمت طلا به کمتر از ۱۲۲۰ دلار در هر اونس بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری خواهد بود.

اونس زیر ۱۲۲۰دلاری برای خرید جذاب است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت طلا بار دیگر روز جمعه تحت تاثیر کاهش شاخص سهام و افت ارزش دلار آمریکا با نوسان روبرو شد.

    بر اساس این گزارش، طلا در حال ثبت بهترین عملکرد خود در سه ماه نخست امسال طی 30 سال گذشته است؛ قیمت طلا در این مدت بیش از 15.6درصد رشد داشته است.

    گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. انتشار آمارهای وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در ماه مارس تاثیر مهمی بر قیمت طلا در کوتاه مدت دارد.

    به نظر می رسد سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1220 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی تا 1195 دلار و سپس 1165 دلار کاهش خواهد یافت.

    سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1245 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به 1275 دلار و سپس 1320 دلار افزایش خواهد یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها