عصر خودرو

زحمات بی وقفه مدیرعامل و کارمندان زحمتکش بانک شهر قابل تقدیر است

عصر بازار- رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قم زحمات بی وقفه مدیرعامل و کارمندان زحمتکش بانک شهر قابل تقدیر است

زحمات بی وقفه مدیرعامل و کارمندان زحمتکش بانک شهر قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بانک شهر،گروهی از مدیران بانک شهر در ایام تعطیلات  سال نو با رییس دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسین ملکا آیانی دیدار و گفتگو کرد.
    به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در این جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسین ملکا آشتیانی ریئس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم ضمن تبریک سال نو از زحمات بی وقفه دکتر پورزرندی مدیرعامل و کارمندان زحمتکش بانک شهر تقدیر و تشکر و از ارائه خدمات همه جانبه پیشخوان های شهرنت ابراز رضایت و خشنودی کرد.
    وی افزود: در حالی که این روزها مردم از ادارات از بابت ارائه خدمات و معطلی آنان گله مند هستند پیشخوان های شهرنت به صورت 24 ساعته و با سرعت فوق العاده بالا به هموطنان عزیز خدمات را به نحو احسن ارائه می کنند.
    حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسین ملکا آشتیانی در ادامه افزود: بانک ها نظارت خود در ارائه تسهیلات و پرداخت سود به سپرده ها را بالا برده تا مردم، شریک در سودآوری باشند و فرهنگ غلط بهره و وام از فرهنگ جامعه اسلامی خارج شده و تسهیلات در قالب قرارداد و تسهیلات و عقود اسلامی پرداخت و به مصرف برسد تا از سوری بودن آنها جلوگیری به عمل آید.در این دیدار صفاری نیا رییس سرپرستی منطقه شش این بانم با موضوع تبریک سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنین شرح فعالیت بانک شهر در استان قم در بیت مقام معظم رهبری حضور یافت.
    در این جلسه که با حضور روسای شعب استان قم برگزار شد، صفاری نیا ضمن تبریک سال نو، پیام دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر مبنی بر تبریک سال نو و اعلام آمادگی بانک شهر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در مسیر ارائه خدمات به هموطنان گرامی را به محضر ایشان رساند.
    در ادامه شرح مختصری از تاریخچه فعالیت بانک شهر اعم از پروژه های عظیم عمرانی شهرداری قم مانند قطار شهری، پارکینگ طبقاتی حرم مطهر، مجمومه پل های جمهوری و ... که توسط بانک شهر پشتیبانی شده است را ارائه کرد.
    همچنین خدمات جدید و نوین بانک شهر، پیشخوان های شهرنت را به عنوان نماد خدمات نوین این بانک محضر ایشان  معرفی و اعلام شد که پیشخوان های شهرنت به همراه شعب کشیک بانک در ایام تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته و بدون وقفه خدمات بانکی اعم از: واریز، برداشت، صدور کارت هدیه، افتتاح حساب و ... را به همشهریان و زائرین شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) ارائه می کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها