عصر خودرو

بیستمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان برگزار می شود

عصر بازار- «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و «محمد اسحاق دار» وزیر دارائی پاکستان که مسئولیت کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور را بر عهده دارند در ملاقات روز شنبه خود توافق کردند بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، طی چندماه آینده در تهران برگزار شود.

بیستمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا ، دو طرف در این دیدار با بررسی ظرفیت ها و زمینه های مشترک و متنوع موجود برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی دو کشور، توافق نمودند تا در راستای تفاهمات و هدف گذاری های راهبردی رهبران دو کشور در جریان دیدارهای روز گذشته (جمعه)، مبنی بر افزایش پنج برابری حجم مبادلات اقتصادی دو کشور و رساندن آن به سطح پنج میلیارد دلار، با بهره گیری حداکثری از ظرفیت کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، تمهیدات لازم اتخاذ و برنامه ریزی مناسبی در قالب یک برنامه زمان بندی مشخص در این جهت صورت پذیرد.

    وزیر دارائی پاکستان همچنین اظهار امیدواری نمود که با توجه به رفع تحریم های چند ساله علیه جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن برداشتن موانع و مشکلات قانونی و بالاخص در حوزه های بانکی و مبادلات ارزی و همچنین یادداشت تفاهمی که صبح روز شنبه بین روسای بانک مرکزی دو کشور به امضا رسید، گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی بین ایران و پاکستان با شتاب بیشتر و قابل قبولی به پیش رود.

    از دیگر توافقات عصر روز شنبه روسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان، برگزاری همزمان نشست تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی دو کشور، در حاشیه بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی در تهران بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها