عصر خودرو

حمایت انگلیس از الحاق ایران بهWTO/جزئیات سفرهیات تجاری انگلیسی‌ها

عصر بازار- وزیر تجارت انگلیس با اشاره به حمایت این کشور برای الحاق ایران به WTO، اعلام کرد: هیات بزرگ تجاری و اقتصادی انگلیس اردیبهشت ماه به تهران می‌آید.

حمایت انگلیس از الحاق ایران بهWTO/جزئیات سفرهیات تجاری انگلیسی‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر،هیات بزرگ تجاری و اقتصادی انگلیس به سرپرستی «ساجد جاوید» وزیر تجارت این کشور اروپایی اردیبهشت ماه به منظور ارزیابی فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی ایران در دوران پسا تحریم وارد تهران خواهد شد.

    «ساجد جاوید» وزیر تجارت انگلیس در جریان دیدار با محمدحسن حبیب الله زاده کاردار ایران در لندن، با اشاره به حمایت دولت انگلیس از شرکتهای انگلیسی برای حضور در بازار ایران، گفت: در رأس یک هیئت بزرگ بازرگانی و اقتصادی در اردیبهشت ماه به تهران سفر می کند.

    در این دیدار وزیر تجارت و نوآوری انگلیس اعلام کرد که دولت این کشور به منظور توسعه روابط اقتصادی، از شرکتهای انگلیسی را برای حضور در بازار ایران حمایت و تشویق می کند.

    این عضو کابینه دولت لندن با تاکید بر اهمیت ایران به عنوان یکی از بازارهای نوظهور جهان بر علاقمندی شرکتهای انگلیسی برای مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری در ایران اشاره و اظهار کرد: وی در راس یک هیئت تجاری و اقتصادی اردیبهشت ماه امسال به تهران سفر خواهد کرد.

    جاوید حضور هیئت بلند پایه اقتصای و تجاری انگلیس در تهران را حاکی از عزم دولت این کشور برای مشارکت فعال با شرکتهای ایرانی بر اساس منافع متقابل دانست.

    وزیر تجارت و نوآوری انگلیس همچنین حمایت کشورش از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی را ابراز کرد.

    در این دیدار، محمدحسن حبیب الله زاده کاردار ایران در لندن هم با معرفی فرصت‌های متعدد تجاری و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف نفت و گاز، حمل و نقل، صنعت و معدن، هوانوردی، خودروسازی، طرح‌های آب وبرق، آمادگی تهران برای امضای موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری با انگلستان را اعلام کرد که مورد استقبال طرف انگلیسی قرار گرفت.

    حبیب الله زاده با یادآوری تعهدهای دولت انگلیس در قبال اجرای برجام، رفع موانع بانکی را موجب تشویق طرف‌های تجاری دو کشور برای مشارکت در فعالیت‌های تجاری و سرمایه گذاری اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها