عصر خودرو

مدیرعامل منطقه آزاد قشم:

قشم کلکسیونی از مزیت های اقتصادی است

عصر بازار- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نامگذرای سال ۹۵ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: قشم کلکسیونی از مزیت های اقدام عملیاتی برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

قشم کلکسیونی از مزیت های اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، حمید رضا مومنی بیان داشت: براساس ظرفیت ها و مزیت های موجود در این منطقه می توان از قشم به عنوان پایلوت اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در کل کشور و یا در حوزه مناطق آزاد استفاده کرد.

    وی اعلام کرد: قشم به دلیل ظرفیت های مهمی که در حوزه های هوایی، دریایی، انرژی، نفت و گاز، تولید همزمان آب و برق، تولید فولاد، صنایع مختلف، شیلات و تولیدات گلخانه ای بخش کشاورزی دارد، می تواند پیشرو تحقق اهداف نامگذاری سال 95 باشد.

    به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، براساس بند 11 ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی مناطق آزاد کشور، چهار ماموریت شامل تسریع و تسهیل تولید، تولید محصول صادرات محور، انتقال دانش فنی و تکنولوزی به داخل کشور و استفاده از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در دستور کار ما قرار گرفته است.

    مومنی ادامه داد: با ساماندهی وضعیت جاری و تلاش مضاعف و هماهنگی با شرکت آبفای روستایی تلاش خواهیم کرد به 47 روستای باقیمانده جزیره قشم که از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند، در سال 95 آبرسانی کنیم.

    وی با اعلام اینکه امسال جزیره قشم با حضور انبوه مسافران و گردشگران از شور و حال خاصی نسبت به گذشته برخوردار شده است، اظهار کرد: با ایجاد 9 کمپ پارک در نقاط مختلف جزیره تلاش کردیم شأن و منزلت مهمانان این جزیره ارتقا پیدا کند و امیدواریم در سال های بعد به مراتب در حوزه ارائه خدمات قوی تر عمل کنیم.

    مومنی از مهمانانی که با خودروهای شخصی به جزیره قشم سفرکرده اند درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات، صبر و بردباری و سرعت مجاز در ثبت نوروز بی خطر در قشم سهیم باشند.

    وی در پایان به راه اندازی اسکله مسافری درگهان اشاره کرد و گفت: با استقرار نیروهای گمرک در این اسکله تا چند روز آینده فعالیت این اسکله و انتقال مسافران از بندرعباس به شهر درگهان و بالعکس انجام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها