عصر خودرو

زمان انتظار دریافت خدمت به ۲۳ دقیقه رسید

ثبت بیش از ۲۵ هزار خدمت در ۹ روز از جشنواره امداد نوروزی

عصر بازار- در ۹ روز نخست جشنواره امدادنوروزی، شرکت امداد خودرو ایران بیش از ۲۵ هزار مورد خدمت امدادی به هموطنان در سراسر کشور ارایه کرده است.

ثبت بیش از ۲۵ هزار خدمت در ۹ روز از جشنواره امداد نوروزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، از 26 اسفند تا چهارم فروردین سال 1400، هم‌زمان با اجرای جشنواره امداد نوروزی، 25 هزار و 364 مورد امداد خودرویی در اقصی نقاط کشور ارایه شده که بیش از 70 درصد آن در قالب خدمات امداد بالینی سریع بوده که با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، خدمات غیرحضوری در اولویت شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفته است.
    آمارها نشان می‌دهد در بازه زمانی یاد شده، علی‌رغم رشد بیش از دو برابری تعداد خدمات امدادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، زمان انتظار امدادخواهان برای حضور تیم امدادی و ارایه خدمات حدود 23 دقیقه به ثبت رسیده که حکایت از چابکی و سرعت بالا در ارایه خدمات امدادی ایران‌خودرو دارد.
    همچنین مشاوره فنی تلفنی از سوی کارشناسان مستقر در مرکز پاسخگویی امداد خودرو ایران نیز در 9 روزه نخست جشنواره امدادنوروزی، با میانگین روزانه 75 مورد تماس، بیش از 680 مورد بوده که با رضایت امدادخواهان همراه شده است؛ در مشاوره‌های فنی تلفنی، کارشناسان با ارایه مشاوره فنی به امدادخواه کمک می‌کنند تا بدون نیاز به اعزام تیم امدادی، در اسرع وقت به رفع ایراد و راه‌اندازی خودرو اقدام کند.
    یکی از خدماتی که در نوروز امسال نیز مانند سال گذشته به صورت ویژه در سبد خدمات شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت، ارایه خدمت به شهروندان ناشنوا بود که چند مورد درخواست از سوی این هموطنان به ثبت رسید که توسط بزرگ‌ترین ناوگان امدادخودرویی کشور به این درخواست‌ها به صورت ویژه رسیدگی شد که سبب رضایت این عزیزان شد.
    درگاه‌های درخواست امداد از طریق وب سایت www.096440.com، شماره سراسری 096440 و همچنین اپلیکیشن ایساکو بوده که هموطنان در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو