عصر خودرو

قیمت‌ها چقدر افزایش داشت؟

جزئیات تحولات یکساله بازار سکه

عصر بازار- بازار سکه در سال ۹۴ با فراز و فرود چندانی مواجه نشد و روزهای آرامی را پشت سر گذاشت، در عین حال قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، یکساله ۵۰ هزارتومان گرانتر شد

جزئیات تحولات یکساله بازار سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر،  بررسی اوضاع بازار سکه در یکسال گذشته نشان می دهد که این بازار در سال 94 دچار فراز و فرود و تغییرات شدید قیمتی نشد. همچنین روند قیمت ها نشان می دهد که سرمایه گذاران و فعالان در این بازار، سال 94 را با احتیاط بیشتری پشت سر گذاشتند و این مسئله باعث شد تا اتفاق قابل توجهی در نرخ ها را شاهد نباشیم.

    به صورت کلی، طی فروردین سال 94 تا پایان اسفندماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید از 962 هزارتومان اولین روزهای کاری سال به یک میلیون و 12 هزارتومان رسید که در این بخش 50 هزارتومان افزایش قیمت اتفاق افتاد.

    در مورد سایر انواع سکه ها نیز می توان گفت چنین روندی مشاهده می شود و تغییرات قیمتی چندانی وجود نداشته است. قیمت هر گرم طلای 18 عیار که در فروردین ماه سال 94 به میزان 98480 تومان قیمت خورده بود در پایان سال با 102420 تومان در هر گرم به کار خود پایان داد. فعالان بازار سکه و طلا احتمال می دهند روند تغییرات پایین قیمت ها در این بازار در سال 95 نیز ادامه داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها