عصر خودرو

شعب بانک صادرات ایران در روزهای آغازین سال نو مهیای ارایه خدمات هستند

عصر بازار- بانک صادرات ایران در راستای تامین رفاه بیشتر هموطنان نسبت به مهیا سازی تعداد ٣٧٦ شعبه جهت خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان، در روزهای آغازین سال ٩٥اقدام کرد.

شعب بانک صادرات ایران در روزهای آغازین سال نو مهیای ارایه خدمات هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک در جهت رفاه حال هموطنان در سراسر کشور تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته و در این راستا نسبت به ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارایه از طریق سامانه های الکترونیکی اقدام نموده است. بر این اساس بانک متبوع با تعیین تعداد ٣٧٦شعبه به عنوان شعب کشیک که لیست آنها در سایتwww.bsi.ir قابل دسترس است آمادگی دارد تا خدمات متنوع بانکی را در روزهای ٢، ٣و ٤ فروردین ماه سال١٣٩٥ نیز در سریعترین زمان ممکن در اختیار هموطنان قرار دهد.

    همچنین این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان در روز ٢٩ اسفند ماه نیز حدود 700 شعبه را در سراسر کشور آماده خدمات رسانی نموده که این شعب از ساعت ٨ و نیم صبح الی ١٦ آماده خدمات دهی هستند.
    شایان ذکر است کلیه مشتریان این بانک می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات شعب با مرکز صدای سپهر 09602  تماس و یا به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند و برای انجام امور مالی خود از ابزارهای الکترونیکی همچون خودپردازها، دستگاه‌های پایانه فروش، همبانک (کد #٧١٩* )، همراه بانک، بانکداری اینترنتی و... این بانک نیز بهره ببرند.


    برای مشاهده لیست شعب کشیک در ایام پایانی سال 94 و تعطیلات نوروز 95 اینجا کلیک کنید.

      

    تقویم و زمان فعالیت شعب منتخب در ایام نوروز سال 1395  
    ردیف
    روز
    تاریخ
    وضعیت فعالیت شعب منتخب
    (مندرج در لیست شعب منتخب ایام تعطیل نوروز 95)
    1
    دوشنبه
    2/1/95 (تعطیلات نوروز)
    ساعت ارائه خدمت به مشتری :
    در شعب منتخب تعطیلات نوروز :   9 الی 13
    2
    سه شنبه
    3/1/95 (تعطیلات نوروز)
    3
    چهارشنبه
    4/1/95 (تعطیلات نوروز)
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها