عصر خودرو

امروز ۲۶ اسفند انجام شد:

نواختن زنگ آغاز معاملات توسط مدیران کویرتایر

عصر بازار- بازگشایی معاملات ۲۶ اسفند ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران شرکت کویر تایر و گروه سرمایه گذاری امید برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

نواختن زنگ آغاز معاملات توسط مدیران کویرتایر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس تهران ، در مراسمی نمادین به مناسبت اولین سالروز عرضه سهام کویرتایر در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات به مدیران شرکت سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس تهران آغاز شود.

    این مراسم نمادین که در بورس­ های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت­ های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می­ دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

    بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

    شرکت کویرتایر با 200 میلیارد ریال جزو ناشران بورسی است و در بخش " محصولات از لاستیک و پلاستیک"، گروه "ساخت محصولات از لاستیک" و طبقه " ساخت لاستیک رویی و تویی، روکش کردن مجدد و بازسازی لاستیک های رویی در بازار دوم بورس تهران فعال است.

    بنابراین گزارش، در جلسه ای که با حضور مدیران شرکت های کویر تایر، گروه سرمایه­ گذاری امید و مدیرعامل بورس تهران برگزار شد، آخرین وضعیت شرکت پکویر در محیط کسب و کار، چالش و فرصت های این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

    در پایان این مراسم لوح یادبود اولین سالروز عرضه سهام در بورس به مدیر عامل شرکت کویرتایر اهدا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها