عصر خودرو

همزمان با سفر وزیر امور خارجه کشورمان انجام شد

امضای تفاهمنامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و نیوزیلند

عصر بازار- یادداشت تفاهم همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و موسسه همتا در نیوزیلند(NZECO) ) بین وزیر خارجه ج.ا.ایران و وزیر امور خارجه نیوزیلند به امضا رسید.

امضای تفاهمنامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و نیوزیلند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، به‌دنبال فضای مثبت به‌وجود آمده پس از اجرای برجام و گسترش روابط با تجار خارجی، صندوق ضمانت صادرات ایران و همتای نیوزلندی تصمیم گرفتند که یادداشت تفاهم همکاری برای حمایت از صادرات و سرمایه گذاری دو کشور امضا کنند.

    بنا براین گزارش محورهای این یادداشت تفاهم همکاری عبارتند از بیمه اتکایی، بیمه مشترک، اعتبارسنجی، جلوگیری از بروز خسارت، کمک به وصول مطالبات و هرگونه همکاری دیگری که به صادرکنندگان دو کشور کمک نماید.

    سیدکمال سیدعلی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: «نفوذ صادرکنندگان ایرانی به بازارهای جدید همچون نیوزیلند در شرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امضای این سند میان صندوق و موسسه همتا می‌تواند به بسترسازی این امر کمک نماید. به علاوه امضای این سند به عنوان سیگنالی از سوی دولت نیوزلند می‌تواند بانک‌های نیوزلندی را ترغیب نماید تا روابط خود با بانک های ایرانی تقویت کند .

    در ضمن همکاری صندوق به‌عنوان یکی از اعضای اصلی اتحادیه بیمه گران اعتباری کلوپ پراگ و NZECO بعنوان رئیس دوره ای این اتحادیه می تواند به گسترش فعالیتهای این اتحادیه کمک شایانی کند.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها