عصر خودرو

توسط انتشارات بورس؛

"رهنمود ارزیابی و گزارشگری کنترل‌های داخلی توسط مدیریت" منتشر شد

عصر بازار- امروزه اکثر سازمانها و شرکت‌های بزرگ به ضرورت و اهمیت کنترل‌های داخلی جهت تحقق اهداف خود پی برده‌اند. مفهوم کنترل‌های داخلی برای بسیاری از مدیران و کارکنان امری است تازه و جدید که باید به صورت صحیح شناخته شود.

"رهنمود ارزیابی و گزارشگری کنترل‌های داخلی توسط مدیریت" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، رهنمود ارزیابی و گزارشگری کنترل‌های داخلی توسط مدیریت به قلم رضا صبری، براساس پاسخگویی به نیاز مخاطبان، دستورالعمل کنترل‌های داخلی و نیز ارزیابی و گزارشگری کنترل‌های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی پس از تحقیق و بررسی تجارب و رهنمودهای ارزیابی کنترل‌های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی در سایر کشورها و مووسسات حسابرسی بزرگ دنیا تدوین شده است.

    این کتاب شامل شش فصل است‌:

    دو فصل ابتدایی با رویکرد نظری، به منظور آگاهی مدیریت از تعریف فرایند ارزیابی (شامل برنامه‌ریزی، اجرا و گزارشگری)، کنترل‌های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی، چارچوب‌های کنترل های داخلی و رویکرد بالا و پائین و مبتنی بر ریسک برای ارزیابی می پردازد.

    در فصول پسین، با رویکردی علمی با ارایه کاربرگ‌ها، چک لیست‌ها، جداول و نمونه گزارش‌ها به چگونگی انجام ارزیابی از مرحله آغاز تا پایان که به ارایه گزارش نهایی کنترل‌های داخلی منتج می‌شود، پرداخته می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی بورس پاب، یا با مراجعه به فروشگاه این انتشارات به آدرس میدان ونک، ابتدای ملاصدرا شماره 25 و یا با شماره تلفن 88648192، مدیریت مالی را تهیه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها