عصر خودرو

تقویت پایه های صنعت آلومینیوم ایران گام مهمی از اقتصاد مقاومتی است

عصر بازار- مدیرعامل شرکت آلومینیومایران (ایرالکو) گفت: تقویت پایه های صنعت آلومینیوم ایران به عنوان حوزه استراتژیک و اساسی،گام مهمی از اقتصاد مقاومتی است.

تقویت پایه های صنعت آلومینیوم ایران گام مهمی از اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مجید پور عطار شامگاه دوشنبه در نشست مجمع عمومی شرکت آلومینیوم ایران با حضور اعضای هیات مدیره و سهامداران این شرکت در تالار کوه نور اراک افزود: ایرالکو صنعت مادر تخصصی کشور در حوزه آلومینیوم است و باید با تقویت پایه های این صنعت در راستای تحقق بخشی به پایتخت صنعتی بودن اراک گام های جدی تر و اساسی برداشت.
    وی عنوان کرد: بهسازی و نوسازی صنعت آلومینیم در اراک به عنوان مهمترین برنامه در دستور کار هیات مدیره قرار دارد و طرح توسعه شرکت آلومینیوم ایران تنها در منطقه صنعتی خیرآباد انجام می شود.
    وی ادامه داد: با بهسازی و نوسازی آغاز به کار خط سه از خطوط قدیمی شرکت، نگرانی های زیست محیطی را بر طرف می شود و بستر مناسب در ارتقای فناوری تولید و شتاب بخشی به فعالیت ها انجام خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران اظهار کرد: با همکاری هیات مدیره شرکت ساماندهی پرداخت های این شرکت انجام شده به طوریکه اضافه کاری های بالای یکصد ساعت در این شرکت قطع و برای پاداش آخر سال کارکنان از مدیرعامل تا کارگر ساده الگوی اصولی اجرا شده است.
    وی، برقراری ارتباط مستقیم با شرکت تولید آلومینای هند را یکی از موفقیت های این شرکت عنوان کرد و گفت: این راهبرد کلیدی موجب شده 51 درصد صرفه جویی در تامین مواد اولیه برای ایرالکو حاصل شود که آثار و پیامدهای آن خود را در سال مالی آینده نشان می دهد.
    پور عطارگفت: مهمترین برنامه ایرالکو رسیدن به تولید یک میلیون تن آلومینیوم خالص در سال است و این مهم تا 10 سال آینده عملیاتی می شود.
    شرکت آلومینیوم ایران( ایرالکو) بزرگترین تولید کننده انواع شمش های آلومینیومی کشور است که در سال 1351 در اراک تاسیس شده است.
    این شرکت در مجموعه فضای کارگاهی به وسعت 232 هکتار در کیلومتر 5 جاده اراک - تهران واقع شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو