عصر خودرو

سود تلفیقی سهام «شفن» ۳۳ درصد رشد کرد

عصر بازار- شرکت «پتروشیمی فن آوران» در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد که سود سهام تلفیقی این شرکت ۳۳درصد نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رشد کرده است.

سود تلفیقی سهام «شفن» ۳۳ درصد رشد کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، «شفن» در گزارش منتشر شده خود به اهداف آتی شرکت اشاره دارد و پیش بینی کرده است در سال٩٩ کل میزان تولید به یک میلیون و 246هزار تن و فروش به یک میلیون و 116هزار تن برسد.

    این شرکت هزینه حمل محصولات صادراتی را 6۰ دلار پیش بینی کرده و نرخ تسعیر دلار برای 6ماهه دوم سال جاری را مبلغ 240هزار ریال به ازای هر دلار منتشر کرد. از سوی دیگر این شرکت نرخ فروش محصولات داخلی برای سال ٩٩ را به میزان ٩5درصد فوب خلیج فارس پیش بینی شده است.

    شرکت پتروشیمی فن آوران در گزارش تلفیقی خود به رشد 33درصدی سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته اشاره کرده است که رقم آن به 15هزار و 565میلیارد ریال رسیده است. همچنین سود هر سهم آن با رشد 33درصدی به مبلغ 16هزار و 385ریال بالغ شده است.

    «شفن» در صورت های مالی شرکت اصلی، سود هر سهم را با افزایش 53درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به 18هزار و 873ریال رسانده است.

    برچسب ها