عصر خودرو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراغه خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان در صنعت کشور در ۸ ماهه ۹۹

رشدهای بالای ۲۰ درصدی واحدهای منتخب صنعتی در مدت ۸ ماه

عصر بازار- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از سرمایه‌گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی این وزارتخانه در صنعت کشور در هشت ماه امسال خبر داد و گفت: شاهد رشد بالایی در این زمینه بودیم.

سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان در صنعت کشور در ۸ ماهه ۹۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی عصر شنبه در سفر یک روزه خود به مراغه در جریان سفر وزیر صمت به استان آذربایجان شرقی و در بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان، افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون در صدور جواز و پروانه بهره برداری رشد 30 درصدی را در کشور شاهد بودیم.

    وی تصریح کرد: همچنین یک هزار و 65 واحد صنعتی منتخب در کشور فعالیت می کنند که داری ارزش افزوده و اشتغالزایی بالایی هستند.

    رشدهای بالای 20 درصدی واحدهای منتخب صنعتی در هشت ماه امسال
    معاون امور صنایع وزارت صمت به رشدهای بالای 20 درصدی واحدهای منتخب در هشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: 230 واحد دارای رشد 20 تا 100 رصد، 50 واحد داری رشد 200 تا 300 درصد و مابقی دارای رشد 300 درصد به بالا در تولید هستند.

    صادقی نیارکی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون از لحاظ صنعتی در مراغه کار زیادی انجام نشده که امیدواریم با راه اندازی واحدهایی همانند واحد تولید تبلت شاهد روزهای خوبی برای منطقه باشیم.

    صادقی نیارکی گفت: خوشبختانه این مجموعه( واحد تولید تبلت) ظرفیت تولید ماهانه یکصدهزار دستگاه تبلت را دارد که با توجه به شرایط و ظرفیت بالا، قابلیت افزایش به 500 هزار دستگاه را در برنامه دارند.

    وی به دانش بنیان بودن این واحد اشاره کرد و گفت: شروع تولید از مرحله نرم افزار و سپس سخت افزار و توسعه آن از جمله ظرفیت های بالای این واحد بوده که با توجه به پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) موضوعات فرهنگی، مدیریت رسانه، تولید محتوا، سالم سازی فضای مجازی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

    معاون وزیر صمت همچنین از کارخانه تولید روغن صنعتی توان ساز مراغه بازدید کرد.

    برچسب ها