عصر خودرو

"شکلر" برای هرسهم ۸۴۱ریال سود پوشش داد

عصر بازار- شرکت نیروکلر در صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۹ اعلام کرد که توانسته برای هرسهم ۸۴۱ریال سود پوشش دهد.

"شکلر" برای هرسهم ۸۴۱ریال سود پوشش داد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، «شکلر» در این گزارش منتشر شده به سود عملیاتی 439میلیارد ریالی اشاره دارد. همچنین سود خالص این دوره را 420میلیارد ریال اعلام کرده است.

    این شرکت 500میلیارد ریالی مبلغ فروش محصولات خود را در 3ماه 761میلیارد ریال و سود ناخالص شناسایی شده از فروش را 422میلیارد ریال منتشر کرد.

    از سوی دیگر سود انباشته این شرکت 572میلیارد ریال اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه با افت 46درصدی مواجه  است. علاوه بر این به سود 841ریالی برای هرسهم دست یافته است.

    "شکلر" در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که نرخ فروش داخلی با توجه به کشش بازار و وجود رقبا توسط کمیته قیمت گذاری شرکت تعیین و پس از تصویب هیات مدیره مبنای عمل قرار می گیرد.  همچنین با توجه به اتمام طرح توسعه اسید کلریدریک با هدف افزایش ظرفیت واحد از 75 تن در روز به 150 تن در روز و اتمام طرح توسعه آب ژاول با هدف افزایش ظرفیت واحد از 60 تن در روز به 90 تن در روز، تهیه طرح جهت توسعه و افزایش ظرفیت واحد پرکلرین از 10 تن به 20تن در روز،  اتمام طراحی افزایش ظرفیت mca و cmc در کارخانه یزد که و همچنین پیگیری تکمیل ظرفیت واحد cmc و mca در کارخانه یزد و عرضه محصول MCA در بورس کالا را از برنامه های مهم خود می داند.

    این شرکت اقدامات لازم را جهت کسب تندیس واحد نمونه کیفیت از طرف موسسه استاندارد، با توجه به حساسیتهای منطقه ای رعایت کامل موارد زیست محیطی و اخذ مجوز صنعت سبز افزایش صادرات شرکت بدلیل رقابتهای داخلی و جلوگیری از کاهش قیمت ها انجام داده است. همچنین به دنبال انعقاد قرارداد برق دایم شرکت و پیگیری لازم جهت افزایش برق کارخانه از 6 مگا وات به 15 مگا وات و پیگیری طرح ایمن سازی مخازن کلر مایع است که شامل ساخت مخزن بتنی 60 متر مکعبی جهت جمع آوری نشتی احتمالی مخازن کلر مایع در مواقع اضطراری، محصور کردن محوطه مخازن کلر مایع، طراحی و ساخت واحد هایپو اضطرای، پیگیری دو مداره کردن خط برق20 کیلو ولت و اقدامات لازم جهت بررسی واحد های پایین دستی مصرف کلر جهت استفاده حداکثری از تولید کلر و سود کاستیک است.

    برچسب ها