عصر خودرو

امضا تفاهمنامه ی همکاری بانک تجارت و بانک پارسیان

عصر بازار- با امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک ، بانکهای تجارت و پارسیان توافق کردند تا همکاری های خود را حوزه های مختلف کسب و کار با هدف افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها گسترش دهند .

امضا تفاهمنامه ی همکاری بانک تجارت و بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این تفاهمنامه که عصر روز شنبه 22 اسفندماه به امضاء محمدابراهیم مقدم مدیرعامل این بانک و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان رسید ، طرفین متعهد شدند تا در زمینه هایی چون سرمایه گذاری مشترک در پروژه های کوتاه مدت و بلندمدت ، مدیریت نقدینگی و پولرسانی شعب ، ارائه خدمات ارزی – ریالی مشترک به مشتریان دو بانک ، وصول چکها و ایجاد امکان واریز و پرداخت از حساب مشتریان دو بانک در شعب یکدیگر ، اجرای طرح های مشترک تحقیقاتی و برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی با یکدیگر همکاری کنند .

    محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در جلسه ی امضاء این تقاهمنامه با اشاره به سوابق همکاری های مشترک دو بانک از زمان تاسیس بانک پارسیان تاکنون گفت : تبادل اطلاعات و تجربیات و یافتن زمینه های خدمت رسانی مشترک ، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در شبکه بانکی است که از این پس باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرعامل بانک تجارت به ظرفیتهای دوبانک برای هم افزایی در ارائه خدمات بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی اشاره کرد و یادآور شد : بویژه در حوزه ارائه خدمات ارزی ، بستر بسیار خوبی برای استفاده ی دو بانک از  امکانات و تجربیات یکدیگر وجود دارد ، ضمن آنکه اجرای این تفاهمنامه می تواند هزینه های مشترک برای اعزام نیروهایشان به دوره های آموزشی خارج از کشور را تا میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد .

    کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز بهره مندی از ظرفیتهای شبکه ی شعب و امکانات و تجهیزات طرفین در حوزه بانکداری الکترونیک را از جمله مهمترین مزایای انعقاد این تفاهمنامه برشمرد و افزود : در برخی حوزه ها همچون ارائه تسهیلات سندیکایی به مشتریان و بهره گیری از خدمات شرکتهای تابعه ی دوبانک زمینه های بسیار خوبی برای همکاری وجود دارد .


    دکتر پرویزیان خواستار شکل دهی به بسترهای طراحی خدمات نوآورانه و ورود به حوزه های جدید کسب و کار در قالب همکاری های دوجانبه و چندجانبه در شبکه ی بانکی شده و تاکید کرد : تحقق این مهم می تواند جایگزین برخی رقابتهای غیرسازنده در بازار پول شود که تنها به افزایش هزینه های بانکها منجر شده و انتفاع مورد انتظار را برای بانک و مشتری حاصل نمی کند .  

    مدیران عامل دوبانک در پایان این جلسه توافق کردند تا یک کارگروه مشترک از مدیران و کارشناسان دوبانک برای اجرای این تفاهمنامه تشکیل شده تا مراحل اجرای دقیق آن بصورت جدی و مستمر پیگیری شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها