عصر خودرو

شرکت جنرال الکتریک در حال بررسی برای ورود به بازار ایران

عصر بازار- بلومبرگ، به دنبال لغو تحریم های اقتصادی و ایران، شرکت نفت و گاز “جنرال الکتریک” قصد دارد همکاری خود را با ایران آغاز کند. “لورنزو سیمونلی،” مدیر عامل شرکت “جنرال الکتریک” روز گذشته در مصاحبه با این شبکه اعلام کرد در هفته های اخیر برای درک اتفاقات در حال وقوع در ایران به این کشور سفر کرده است.

شرکت جنرال الکتریک در حال بررسی برای ورود به بازار ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بلومبرگ، لورنزو سیمونلی،” مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک» در این خصوص گفت: اگر قوانین کشور اجازه دهد، شرکت جنرال الکتریک با ایران همکاری خواهد کرد. ایران از نظر نفت و گاز بازار بزرگی محسوب می شود. ما پیشتر در بازار ایران داد و ستد کرده ایم؛ اما با تحریم ها هماهنگ خواهیم بود.
    به نوشته بلومبرگ، گسترش جغرافیایی یکی از استراتژی های شرکت جنرال الکتریک است که شامل عرضه بیشتر کالا می شود. این شرکت سال گذشته با فروش 150 میلیارد دلار از دارایی خود موافقت کرد. 

    برای شرکت های نفتی و کاشفان این حوزه، ایران یک ثروت بادآورده است. بنابر گزارش “اداره اطلاعات انرژی” در واشنگتن، ایران با در اختیار داشتن 157٫8 میلیارد بشکه ذخایر قابل برداشت نفت، چهار برابر آمریکا ذخایر نفتی دارد.این کشور همچنین بزرگترین ذخایر گازی جهان را در اختیار دارد.
    به دنبال امضای توافق هسته ای و لغو تحریم های ایران، برخی کشورها روابط خود را با ایران تقویت کردند.شرکت نفت و گاز جنرال الکتریک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت خام در جهان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها