عصر خودرو

افزایش ۳.۱ میلیون لیتر بنزین در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه

بوی بهار مصرف بنزین را افزایش داد

عصر بازار- نزدیک شدن نوروز، میزان مسافرت های درون و برون شهری و در نتیجه میزان مصرف بنزین در کشور را افزایش داده است.

بوی بهار مصرف بنزین را افزایش داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  ایسنا، همه ساله روزهای پایانی اسفندماه با افزایش مسافرت شهروندان و رشد مصرف بنزین همراه است.
    بررسی آمار مصرف در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه امسال نیز نشان می دهد میزان مصرف بنزین نسبت به دوره زمانی منتهی به دهم اسفندماه، سه میلیون و 100 هزار لیتر افزایش داشته است.
    بر اساس گزارش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، در دوره زمانی دهم تا شانزدهم اسفندماه امسال میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به بیش از ٧٣ میلیون لیتر رسید.
    هفته پیش از آن، میانگین مصرف، روزانه ٦٩ میلیون و 900 هزار لیتر بود.
    بیشترین مصرف بنزین در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه با ٧٨ میلیون و 200 هزار لیتر در پنجشنبه (سیزدهم اسفندماه) و کمترین مقدار مصرف آن نیز با ٥٨ میلیون و 400هزار لیتر در جمعه (چهاردهم اسفندماه) رخ داد.
    به گزارش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، در هفته منتهی به شانزدهم اسفند امسال ٢١ میلیون و 900 هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شد که بیشترین مقدار مصرف آن با چهار میلیون و 300 هزار لیتر به یکشنبه (شانزدهم اسفندماه) مربوط می شود.
    آمار مصرف بنزین سوپر در هفته منتهی به شانزدهم اسفندماه امسال نشان می دهد در این مدت به طور میانگین سه میلیون و 100 هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شد.
    وزارت نفت اعلام کرده است تدابیر لازم برای تامین مصرف بنزین مسافران در روزهای پرتردد اسفند و فروردین اندیشیده شده و به میزان کافی بنزین در مخازن ذخیره شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها