عصر خودرو

سمات اعلام کرد؛

درج نماد شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در سامانه پس از معاملات

عصر بازار- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از درج نماد شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، در سامانه جدید پس از معاملات خبر داد.

درج نماد شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در سامانه پس از معاملات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سمات، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با نماد "گوهران" در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و در بازار اول معاملات فرابورس پذیرفته شده است.

    این شرکت با موضوع سرمایه گذاری و خرید سهام، اجرای طرح های تولیدی، عملات بازرگانی مجاز در اسفند 83 با سرمایه 500 میلیون ریال تاسیس شد و پس از دو مرحله افزایش سرمایه، در حال حاضر دارای سرمایه اسمی 200 میلیارد تومانی است. ارزش سبد سهام این شرکت با وابستگی 99 درصدی به سرمایه گذاری امید حدود 427 میلیارد تومان بوده که عمده آن مربوط به شرکت های بورسی مخصوصا" شرکت های فولادی است.

    در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی نماد شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با نماد "ذگوهران"در سامانه جدید پس از معاملات درج کرد تا شرایط برای معاملات سهام این شرکت در بازار اول فرابورس مهیا شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها