عصر خودرو

رئیس اتاق ایران:

هنوز برنامه‌ای برای تجارت با آمریکا نداریم

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان این موضوع که هنوز هیچ برنامه‌ای برای تجارت با آمریکا نداریم، گفت: خود آمریکایی‌ها باید ارتباط با ایران را از مسؤولان‌شان بخواهند.

هنوز برنامه‌ای برای تجارت با آمریکا نداریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد نیوز، محسن جلال پور در پاسخ به این سؤال که آیا ایران برای تأسیس اتاق مشترک ایران و آمریکا و توسعه روابط تجاری با آمریکا برنامه‌ای دارد، گفت: هنوز هیچ برنامه‌ای نداریم، چون در رابطه ما با آمریکا تحریم‌های اولیه وجود داشت. آمریکایی‌ها باید شروع کنند؛ آنها باید در برنامه خودشان تجدید نظر کنند. ارتباط با ایران را از مسؤولان‌شان و برداشتن تحریم‌های اولیه را بخواهند.

    رئیس اتاق ایران سپس اظهار کرد: هر زمانی که از طرف آنها اقدام شود و ما احساس کنیم که کار شروع شده و آنها آماده حضور، ارتباطات کاری و اقتصادی در سطح مناسب با ایران هستند، ما هم از این سو در چارچوب قانون اقدام خواهیم کرد، ولی بیشتر باید منتظر باشیم که خود آمریکایی‌ها اقدام لازم را به عمل بیاورند؛ چرا که ما در حال حاضر در کشورمان فرصت و موقعیت خیلی خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالیت‌های سرمایه‌گذاری داریم، اما آمریکایی‌ها در این جریان به دلیل تحریم‌های‌شان و به دلیل مشکلات‌شان امروز دارند از جامعه جهانی عقب می‌افتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها