عصر خودرو

تأمین کالاهای اساسی و بازار خودرو محور جلسه

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هفته آینده این کمیسیون برای بررسی اولویت‌های وزارت صمت خبر داد.

تأمین کالاهای اساسی و بازار خودرو محور جلسه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور کار هفته آینده کمیسیون متبوعش اظهار داشت: علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت میهمان جلسه هفته آینده اعضای کمیسیون صنایع است.

    وی راجع به محور جلسه اعضای کمیسیون صنایع با آقای رزم‌حسینی، گفت: قرار است در این جلسه اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدت باقی‌مانده از دولت بررسی و برنامه‌های آقای رزم‌حسینی برای رفع مشکلات کنونی در بخش‌های صنعت، معدن و بازرگانی استماع و ارزیابی شود.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نابسامانی در بازار و افزایش بی‌رویه قیمتها باید وضعیت بازار خودرو، فولاد، تأمین کالاهای اساسی، لوازم خانگی و همچنین ساماندهی حوزه‌هایی مانند معدن و تجارت اولویت‌های وزارت صمت باشد.

    فیروزی تأکید کرد: مسئولان وزارت صمت باید موضوع تنظیم بازار، نظارت بر عملکرد اصناف و بازار و کنترل قیمت‌ها را در اولویت‌ قرار دهند تا آرامش به بازار بازگردد.

    برچسب ها