عصر خودرو

نشست مدیر عامل بانک تجارت با مشتریان ارزنده و صاحبان صنایع استان یزد

عصر بازار- مدیر عامل، در سفر خود به استان یزد در نشست صمیمی با مدیران ، صاحبان صنایع و مشتریان ارزنده این استان دیدار و گفتگو کرد .

نشست مدیر عامل بانک تجارت با مشتریان ارزنده و صاحبان صنایع استان یزد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،در این مراسم که شامگاه شانزدهم اسفند ماه در یزد برگزار شد محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل این بانک ضمن تقدیر از  حضور مشتریان ارزنده بانک ، بر لزوم استفاده از سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور به منظور بهبود وضعیت اقتصادی تأکید کرد . وی همچنین ، خواستار توجه ویژه به بخش حمل و نقل و سرمایه گذاری در این بخش شد .

    مدیر عامل بانک تجارت  با اشاره به برنامه های این بانک در فضای پسا تحریم ،  خواهان همکاری و مساعدت بیشتر با بخش خصوصی شد وافزود: بانک تجارت آمادگی  لازم را برای ارائه هر چه بیشتر خدمات ارزی و گشایش اعتبار اسنادی دارد .

    در پایان این نشست ، جمعی از مدیران بخش صنعت ، ضمن تأکید بر افزایش همکاری با بانک تجارت ، به ارائه دیدگاه ها ، نظرها و مشکلات خود پرداختند که  از سوی مدیر عامل به آنها قول مساعد و همکاری داده شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها