عصر خودرو

جشنواره خوارزمی با حمایت بانک تجارت برگزار شد

عصر بازار- آئین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حمایت بانک تجارت و حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

جشنواره خوارزمی با حمایت بانک تجارت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، صبح دوشنبه هفدهم اسفندماه از 23 طرح برتر محققان داخلی و بین‌المللی و ایرانیان مقیم خارج تقدیر به عمل آمد.
    جشنواره بین‌المللی خوارزمی از ابتدای خرداد ماه سال 94 اقدام به پذیرش طرح‌ها کرد، که در مجموع 628 طرح در پنج محور پژوهشی پذیرش شد.
    بانک تجارت ضمن حمایت از برگزاری این جشنواره، با اعطای سهام این بانک به برگزیدگان جشنواره بین‌المللی خوارزمی، همچون سال‌های گذشته از پژوهشگران و دانشمندان برتر حمایت کرده است.
    گفتنی است بانک تجارت به عنوان بانک نخست دانشگاه‌های کشور در حال حاضر در 321 مرکز دانشگاهی حضور فعال و مستمر داشته و 134 شعبه و باجه دانشگاهی با 714 نفر پرسنل، 346 دستگاه ATM و 987 دستگاه POS  با تمام سرویس‌های جاری در حال خدمت‌رسانی به جامعه دانشگاهی کشور هستند. همچنین بانک تجارت با انعقاد تفاهمنامه ای با وزارت علوم، ارتقاء سطح حمایت از طرح‌های دانش بنیان معرفی شده از سوی این وزارتخانه را در دستور کار خود قرار داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها