عصر خودرو

قیمت طلا به ۱۲۶۲ دلار رسید

عصر بازار- قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با ۰.۲ درصد افزایش به رقم ۱۲۶۲ دلار و ۵ سنت رسید.

قیمت طلا به ۱۲۶۲ دلار رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در حالی که آمارهای قوی از بازار کار آمریکا احتمالا افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی را افزایش داده و از جدابیت بازار طلا کاسته است، قیمت فلز زرد امروز با اندکی افزایش همچنان کمتر از بالاترین رقم 13 ماه اخیر که هفته گذشته به ثبت رسیده بود باقی ماند.

    بعید است فدرال رزرو در جریان نشست سیاستگذاری هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد و این امر موجب شده که قیمت طلا اندکی افزایش قیمت را تجربه کند.
    بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به رقم 1262 دلار و 5 سنت رسید. فلز زرد روز جمعه به رقم 1279 دلار و 60 سنت رسید که بالاترین رقم از 3 فوریه 2015 تاکنون بود، اما انتشار آمارهایی قوی از بازار کار آمریکا موجب شد که قیمت طلا افت کند.
    آمارها نشان داد که اقتصاد آمریکا در ماه گذشته میلادی 242 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است و فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه های دسامبر و ژانویه 30 هزار مورد بیشتر از گزارش های قبلی بوده است. این آمارها نگرانی ها از اینکه اقتصاد آمریکا در مسیر ورود به دوره رکود قرار دارد را کاهش داد.
    بارناباس گان، تحلیلگر بانک او سی بی سی گفت: «به رغم انتشار آماری بسیار قوی از بازار کار، به نظر می رسد که احتمال افزایش نرخ بهره در ماه مارس همچنان پایین است.»
    اما گان افرود، همچنان پیش بینی میر کند که قیمت طلا تا پایان امسال به 1000 تا 1150 دلار برسد، زیرا فدرال رزرو امسال حداقل یک بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.
    فدرال رزرو آمریکا در ماه دسامبر برای اولین بار در حدود یک دهه گذشته نرخ بهره را افزایش داد.
    جیمز استیل، تحلیلگر اچ اس بی سی معتقد است با توجه به اینکه به رغم آمارهای قوی از بازار کار آمریکا قیمت طلا افت چندان فاحشی را شاهد نبوده، طلا همچنان در مسیر افزایشی قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار (http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو