عصر خودرو

وعده واگذاری پرسپولیس و استقلال، این بار در پاییز

عصر بازار- معاون امور حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان گفت: پاییز امسال سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان دو شرکت بزرگ فرهنگی و ورزشی کشور از طریق فرابورس به مردم واگذار می‌شود.

وعده واگذاری پرسپولیس و استقلال، این بار در پاییز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  تسنیم، جمشید تقی‌زاده در آیین افتتاح مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری اظهار داشت: واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و سپردن آن به دست مردم، بدون شک تحول شگرفی در بخش ورزش کشور به وجود می‌آورد.

    معاون امورحقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مسوولیت واگذاری این 2 شرکت فرهنگی و ورزشی مهم کشور با عنایت رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان به من واگذار شده است، افزود: طبق گفته وزیر ورزش و جوانان 100 درصد سهام این 2 باشگاه در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می‌شود.

    وی تاکید کرد: برای اینکه ورزش خصوصی‌سازی به بهترین وجه شکل بگیرد، مقدمات لایحه نظام باشگاه‌داری کشور فراهم شده و در اولین فرصت از طریق دولت به مجلس برسد، چراکه ورزش اگر به دست بخش خصوصی سپرده شود، به طور حتم قدم‌های مثبتی خواهیم داشت.

    تقی‌زاده ادامه داد: با حمایت مجلس لایحه شرح وظایف ورزش تصویب شد و برای تایید نهایی به شورای نگهبان رفته که هدیه بزرگی از سوی مجلس شورای اسلامی برای دولت به‌ویژه ورزش و جوانان بود که پس از 51 سال این زمینه فراهم شد.

    برچسب ها